NOD tussen 20 en 25 februari!

Hii allemaal!
Ik heb nu 6 rondes clomid achter de rug en zit nu in mijn 1e ronde puregon en pregnyl, de puregon injecties sloegen gelijk aan en heb de pregnyl injectie gekregen. 28 november mag ik testen!
 
Ik weet niet of het hier mag, zo niet verweider ik mijn bericht. ik heb een facebook groep gemaakt voor vrouwen met PCOS om ervaringen te delen!
https://www.facebook.com/groups/158463221624007/
 
Fijn dat t aanslaat! Bij ons is dus niets aan de hand maar arts wilde toch dat ik ging spuiten ivb met iui... Ik heb er voor gekozen (na de vermeende hogere vruchtbaarheid na hsg) om nog een paar rondes zelf te proberen..
Ik ben zo bang voor de injecties...
 
Hi dames! Sommige ‘ken’ ik al van vorige maand :). Ik was op reis dus heb een tijdje de forum niet in de gaten gehouden maar I am back! Over 5 dagen mijn NOD. Weer spannend hoor! Zit iedereen nu in Line ipv hier? Dan meld ik mij wellicht ook even aan. Groetjess
 
Hi Dollywood,
Mijn NOD is 19/20 feb en ook ik heb vanmorgen een kruidvat early test gedaan en daar kon ik niet om de uitslag heen, binne 1 minuut een enorm plus. Omdat ik het niet kon geloven heb ik twee uur later nogmaals een kruidvat early test gedaan en die was nog duidelijk als de ander ?
 
 
Terug
Bovenaan