NOD tussen 20 en 25 februari!

Hi meiden,
In onze "groepsapp" op Line is het inmiddels lekker druk. We hebben hierom besloten geen nieuwe mensen meer toe te voegen omdat het anders te chaotisch en onoverzichtelijk wordt.
Ik stel voor dat als iemand het leuk vindt zij een nieuwe groep aan maakt. Ik kan het aanraden het werkt erg makkelijk en is erg gezellig en leerzaam. 
Succes! 
 
 
Dag dames!  Ik kom mij illegaal aanmelden voor deze chat. Mijn NOD is 26e (volgens de berekening van een app). Ik weet nu niet meer wat ik moet aanhouden.  Mijn cyclus is gemiddeld 29/30 dagen.  Ben er achter gekomen dat ik soms een periode heb van 32 dagen .... 
Maakt het lastiger. Wij zijn nu in ronde 3 en gebruiken geen ovulatietesten. Sinds de 15e heb ik last van gespannen en gevoelige borsten, en soms wat ochtendduizeligheid. 
Ik ga nu eerst even alle berichten teruglezen!  Allemaal veel succes!
 
Wat goed!!!! Gefeliciteerd!!! 
Ik had echt een tuur plusje... En vandaag het zuinigste tuur streepje ever... Maar het is een streepje... Ik hoop ik hoop ik hoop,!!! 
 
Mijn NOD is dus vandaag en ik heb vanmorgen een test gedaan (mega ongeduldig haha). Ik wil niet te snel denken, tis raak maar wat denken jullie? 
 
 
Terug
Bovenaan