NOD tussen 20 en 25 februari!

Ha Iris, 
Het gaat wel weer... Besloten dat ik nog 2 dagen ga testen en daarna is t klaar... dan wacht ik het gewoon af.. 
Maarja...makkelijker gezegd dan gedaan he;)!
Groetjes Danielle
 
@ M Happy - nou ik ben heel benieuwd! Situatie ongewijzigd tot op heden, ik zit zo lekker in mn vel, en voel me nog streep TOP! Voor mij is er alweer bijna een week voorbij na mijn eisprong, en begint volgens week ma / di mijn NOD alweer!!! 
Geen idee of je zo voelen als nu ook een zwangerschap teken is ? zou wel een heel aangenaam en prettig begin zijn!
Succes allemaal dames, ben een paar dagen niet op het forum geweest doordat ik er gewoon niet aam heb gedacht ipv vorige maand waar ik ik mezelf ook gek maakte. Moet zeggen is goed bevallen en hou het graag zo ?
 
Daniëlle, werken die testen bij jou? Kreeg er zelf nooit een duidelijke streep op. Bij die van de kruidvat wel! Echter weekje voor nod voor de grap eens getest en die sloeg wel licht positief uit! Vorige maand ook “positieve” ovulatietest nog voordat de zwangerschapstest positief was (helaas miskraam). 
 
Hello ladies . Ik gebruik de testen van de Action en die vind ik heel duidelijk. Gister een half donkere test dus ik verwacht vandaag of morgen de klapper van de week. We gaan het zien. Manlief is alleen net door zijn enkel gegaan... grr dus hoop dat gymnastieken nog mogelijk is deze dagen. 
Spannend Lietje plus de rest dat de NOD straks in zicht komt !! Wel jammer dat de eisprong een soms vaag iets is.. hoe.. en vooral WANNEER? 
afwachten maar ! ?
 
 
Hier ook hard op zoek naar het streepje op de ovulatietesten. Test nu elke dag 2 keer maar nu net pas een heel licht streepje. Test begin van de avond nog een keer. Hoop dan op een duidelijkere streep. Zou vandaag mijn ovulatie horen te hebben en hebben gisterenochtend 'geklust' maar wil toch voor zekerheid vandaag ook 'klussen'. 
 
Ha gebruiker..... Ik test met CB en die werken niet met streepjes... bij de LH piek krijg je een smiley en bij geen LH piek krijg je een leeg rondje... Geen gedoe met streepjes die licht of donker zijn ;)!
Ik ga vanaf ni afwachten en niet meer testen... en vooral hopen dat eisprong dan toch dat weekend is geweest...
 
@Danielle het wachten is altijd lastig en al helemaal als je helemaal geen zekerheid hebt. 
Ga je nu niet meer testen? Ik hoop ook voor je dat je je eisprong gehad hebt. 
Ik vind het wachten tot je NOD altijd vervelend en lang duren. Ga dan altijd malen of het wel of niet gelukt is etc. Ik hoop maar dat de dagen gauw voorbij gaan. 
Succes allemaal en ik duim voor jullie! 
 
Terug
Bovenaan