NOD tussen 20 en 25 februari!

Hoi dames,
Heb alles meegelezen tot nu toe, maar nu voor het eerst in zo'n soort topic pas reageren. Wij zitten nu in de eerste ronde, ik ben 25, mijn vriend 34. Ik ben in januari gestopt met de pil na die tien jaar geslikt te hebben. Mijn NOD is dus nog een beetje een vraagteken, maar ik hoop 19 of 20 februari! Ben nog niet begonnen aan de ovulatieyesten en dergelijke. Wie weet over een paar maanden of volgende maand als ik me niet in kan houden haha.
Ben benieuwd hoe het voor iedereen gaat verlopen hier. Ik blijf jullie volgen :)
 
 
Hi Imor,
We zitten in hetzelfde schuitje, ik ben half december gestopt met de pil. Heb inmiddels een complete cyclus gehad keurig op 26 dagen en heb nu mijn NOD 19/20 feb! 
 
Welkom en ben benieuwd hoe het jou afgaat :)
 
Ooh leuk Lietjeee! Ik had voor ik begon met de pil een heel regelmatige cyclus dus hoop dat dat nu ook weer zo is :)
 
Hey meiden,
De dagen kunnen niet snel genoeg voorbij gaan he ?!
Ik heb sinds donderdagavond roze afscheiding en vanmorge beetje licht bruin gehad en vanmiddag...snap helemaal niks meer van mijn lichaam. 
Ik hoop op goed nieuws binnenkort maar durf niet meer zo goed te hopen na bijna 18maanden die teleurstellingen iedere keer..
Ik ga nu maar slapen dan is het weer een dag minder wachten
Liefs x 
 
@beertje87 ja moeilijk he dat wachten! Je bent dan ook zo met je lichaam bezig dat je elk pijntje en steekje wel wil gaan linken aan een mogelijke zwangerschap. Wat kun je je dan zelf ook voor de gek houden.. 
loop zelf nog rond met wat klachten die lijken op een blaasontsteking. Snel en vaak aandrang om te plassen, ik moet dan ook gelijk gaan want ophouden wil dan niet. En zeurende pijn onder in de buik. Gisteren urine naar de huisarts gebracht maar hierin is niks te zien? 
nu maar heeeel veeeel drinken en grandberry en d-mannose pillen slikken en hopen dat de klachten weg trekken. Anders weet ik ook niet wat het kan zijn.
hebben door deze klachten ook niet zoveel kunnen 'klussen' als dat we wilden tijdens de vruchtbare dagen. Heb dus ook maar weinig hoop vior deze maand. Er zit niks anders op als het gewoon maar weer afwachten allemaal..
 
Ja het afwachten is begonnen en dat duurt altijd zolang. Heb wel een drukke week deze week dus dat scheelt wel qua afleiding zodat ik er niet continu mee bezig ben. 
Ik kijk nog wel regelmatig op t forum of er iemand wat geschreven heeft.
Succes allemaal! 
 
Terug
Bovenaan