NOD tussen 25 maart en 1 april

Ja ik zat me ook te bedenken net dat ik bij mn eerste zwangerschap 3 dagen na mn NOD een heeeeeeel onduidelijke plusje kreeg met een clearblue test. Ik d8 eerst dat ie negatief was en net toen ik em weg wilde gooien zag ik een heel licht plusje verschijnen. Pas 5 dagen na mn NOD testte ik positief met een digital clearblue test. We dachten toen dat mn ongesteldheid uitbleef door de stress van mn operatie om mn amandelen te verwijderen. Maar ik was dus 4 weken zwanger tijdens mn operatie. Maar goed mn punt is, ik denk dat ik sowieso pas na mn NOD zou kunnen zien of ik zwanger ben.
Oh wat leuk! Hoe lang zijn jullie samen?
 
Oh wat mooi, 12 jaar! Mn vriend en ik zijn pas 2 jaar samen. Maar wij hebben vanaf dag 1 al zo'n sterke band en liefde. We zijn echt beste vrienden. In ons eerste jaar samen hebben we een huis gekocht en een prachtige dochter gekregen, en onze liefde en geluk wordt met de dag alleen maar meer. 
 
Ik ben 31 en me vriend 33 niet de zelfde papa als me kleine van al 7jaar. Maar hij kijkt meer naar me kleine om dan haar eigen vader?
Ik ben er zelf meer mee bezig dan hij, hij laat het allemaal een beetje op zich af komen.
De tijd en moedernatuur zal het laten blijken.
 
 
Ja!!! Dat voel ik ook maar ik denk al de hele tijd dat het wat anders moet zijn, want zulke dingen voel je normaal gesproken zo veel later in je zwangerschap.. Maar nu ik lees dat jij het ook heb.... hmmm haha! Het is fijn dat je kleine dan alsnog een papa figuur heeft, ondanks haar bio papa er niet zo druk mee is. Mijn vriend is juist de gene die me vroeg of ik wilde stoppen met de pil! Hij is heel erg klaar voor een 2e en wilt dan het liefst een zoontje haha
 
Terug
Bovenaan