NOD tussen 25 maart en 1 april

Spannend allemaal!
ik heb vanochtend wederom een test gedaan en weer licht positief.. we” iets duidelijker dan gisteren, ik merk ook allemaal rare steekjes in mijn onderbuik, had ik de vorige keer ook toen ik pril zwanger was. Nou ik wacht mijn nod verder af en dan doe ik een clear blue.. wel stiekem al een klein beetje blij?
 
Ben benieuwd wat je morgen zal testen, ik zelf wacht met testen tot woensdag we schelen qua eisprong 1 dag en heb meestal indien ik ongesteld wordt ook wel een week vooraf symptomen dat het er aan kan komen maar dat is dit keer heel anders.
 
De app die ik gebruik is menstruatie calender cyclus met een rood/roze boek. Enorm handig.
 
 
Net testen gehaald, kruitvat en action.
Ik wacht tot woensdag en dan ga ik testen. Nu toch wel erg zenuwachtig aan 't worden of de symptomen van menstruatie of zwangerschap zijn! 
 
Nou ik heb na mn berichtje een test gedaan van clear blue en er stond gewoon niet zwanger haha. Maar goed, ik zei tegen mn vriend dat we de ongesteldheid gaan afwachten. Als die na het weekend nog niet komt, gaan kruidvat 2v5 halen. Ik heb zo'n dinsdag t/m gisteren zowel helderrood als bruin bloed verlies gehad (sorry), maar het had ook niks kunnen betekenen. Zoals ik al zei, het kan allemaal ook het ontpillen zijn! Dus we wachten rustig af.
@Jorienh ik ben zo blij voor je! Ik zeg vast gefeliciteerd! 
@nafthalie janssen @halfwaythere ik hoop dat het beter uitpakt voor jullie, het testen hihi. Wacht uiteraard maar lekker tot jullie NOD hoor, voorkomt te vroege teleurstelling! Ik blijf duimen voor jullie!!
 
Mij is verteld door de gynocoloog dat na overtijd het te testen is positief maar de beste resultaat meting na 14dagen over tijd is vanwege het HCG gehalte.
Ik wil het liefst ook elke dag gaan testen nu,maar denk dat dat voor nu nog even te gek van het goeie is.
had net enorme trek in het avond eten maar wordt gewoon enorm misselijk van een frikandel in de airfryer?? en het gekke is dat het nu gewoon al 7 dagen aan houdt waarvan 1 dag wat minder en het is best iritant want het is zon misselijkheids grens wat gaat irriteren en ik het liefst me vinger in me keel wil steken zodat het omhoogkomt want dat lucht dan voor mij op, ik doe het maar niet tijdens deze momenten is cola of 7up een wonder.
@ mommy of my novella
je hebt in de middag getest of niet? Zou het een volgende keer met je eerste ochtend urine doen omdat die het sterkst gecontreerd is?
 
 
 
 
@ mommy of my novella vervelend van je negatieve test maar volgens mij duurt het iets langer voor clear blue positief geeft.. dus wie weet over een paar dagen!! Hoop het voor je!
 
ik ben blij maar ook erg bang hoor! Vorige keer is het hartje gestopt bij 7+5 weken.. ik hoo met heel mijn hart dat deze blijft zitten en uitgroeit tot een mooi klein kindje?
goodluck deze week allemaal en hopelijk veel positieve testen!!
 
@nafthalie janssen het is ook veel beter om te wachten met testen. Ik had a moment of weakness samen met mn vriend haha en we konden het niet laten. Maar achteraf bedachten we dat het zonde was van de test. Dat akelige misselijkheid is ook vreselijk he.... Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen meid! Als je maar onthoudt dat het misschien wel jouw wondertje is die je zo misselijk maakt! :) 
@Jorienh thanks for the optimism! We gaan het zien, ik heb mn lesje geleerd. Niks overhaasten! Dus we gaan rustig afwachten nu. Deze maand dan, volgende maand sta ik waarschijnlijk weer te popelen rond deze tijd van mn cyclus als ik niet zwanger ben! Haha. Ik vind het zo vreselijk dat je een miskraam heb moeten mee maken, en ik hoop ook echt voor je dat het deze keer goed gaat. Eerlijk waar. 
Even iets anders, maar hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Ik ben een jonge moeder. Ben vorige maand 22 geworden. Mijn vriend wordt dit jaar 28. Het is puur nieuwsgierigheid hoor, voel je niet verplicht om antwoord te geven! 
 
Terug
Bovenaan