NOD tussen 25 maart en 1 april

Ik heb ook een dochter van 7 ?
 
en ik lees over die luchtbellen dat het verschillende dingen kunnen zijn maar nooit eerder gehad en later tijdens de zwangerschap kreeg ik exstreme luchtbellen? zat ze te kickboksen volgens mij.
 
Leuk joh de klok een uur vooruit me dochtertje wilt niet gaan slapen en morgen gewoon naar school....zucht... onderdwang op bed en slaaplekker?
 
Luchtbelletjes heb ik zelf niet.. heb wel last van een soort spierpijn gevoel bij mijn “ingang” haha fijne manier om te benoemen sorry? en al een stuk vermoeider dan normaal en ook mijn borsten zijn iets voller dan normaal.. grappig vorige zwangerschap begon bijna het zelfde.. wanneer is jullie nod? 
 
Hoi allemaal,
kan ik me ook aansluiten bij deze groep? Zal in 1 latere maar had m’n eisprong eerder dus kan nu 1 april (wat een datum Haha) testen.
Ben 29 en is onze eerste ronde.. vind het wel echt lastig allemaal. Herken die belletjes in je buik heel erg! En heb nu al 2 dagen extreem pijnlijke borsten en was de hele dag niet vooruit te branden zo moe.. Maarja wat zegt het?? Ik hoef pas over een week ongesteld te worden dus dat zou wel heel vroeg zijn.. maar wat een spanning joh! 
Succes allemaal komende dagen!!!?
 
Jorienh 
lol? ik heb dat in mijn benen soms,
Mijn NOD is of de 28ste of 2 april vanwege afgelopen maand een wijziging in me cyclus wat nooit eerder was maar heb toen een miskraam gehad volgens de gynocoloog.
 
Welkom Anne,
Spannend en leuk om te lezen,
en fijn voor mij om te lezen dat je eigenlijk het zelfde ervaart als mij  ik ben zelf heel benieuwd en hoop dat ik snel meer weet this zenuw slopend
 
Oh kijk, zei ik het toch goed haha! Ja die luchtbelletjes zijn nieuw voor mij. Maar ach, denk dat ik veel meer op alles let nu. En ja, wat dat betreft heb ik geluk dat mn dochter nog zo klein is! En ze is nooit gevoelig geweest voor verandering. Dus ze ging heerlijk slapen om 19u ? 
"ingang" hahaha zo kan je het ook noemen. Dat herken ik niet, weet wel dat met mn 1e zwangerschap ik 2 dagen na mn NOD gevoelige tepels had. Mn NOD zou als het goed is vrijdag de 30e moeten zijn. Ben benieuwd. 
Hey Anne, welkom! Tis ook mn eerste ronde. Slikte je hier voor de pil? Of gebruikte je iets anders? Spannend he? Hopelijk zijn het vroege zwangerschapsverschijselen!
 
Mijn vriend is 27, word 28 dit jaar en ik zelf word dit jaar 24. Word ons eerste kindje. Zijn bijna 5,5 jaar samen en hele stabiele relatie. 
 
Terug
Bovenaan