NOD tussen 25 maart en 1 april

@jorienh
Ik ga eind volgende week testen. Misselijkheid blijft aanhouden, zeker wanneer ik niet optijd eet. Geurtjes worden steeds sterker op 't moment en mijn buik blijft apart aanvoelen. Borsten beetje gevoelig, naar dat heb ik vaker... 
Ik hoop zo nu geen negatieve test te zien! 
 
@ nafthalie janssen
Vandaag maakte mn vriend ineens een opmerking.... "Volgens mij zit er een lasagna in de oven" voor al onze vrienden omdat ik geïrriteerd reageerde! Ik gaf hem de blik des dood en was dankbaar dat niemand het hoorde. Ik wil het pas laten weten aan iedereen als het zeker is dat er iets zit. Maar goed, hij begint er ook een beetje aan te twijfelen of ik misschien al zwanger ben. Dat is fijn! 
Ook ik ben onzeker hoor. Ben bang dat aaalllll mn kwaaltjes gewoon van het ontpillen zijn.. Ik heb heel veel afscheiding vergeleken met normaal een week voor mn NOD, en ik ben super emotioneel. Ik merk het en probeer er rekening mee te houden. Jouw symptomen klinken wel duidelijk als zwangerschaps symptomen hoor. Het is nog vroeg om te testen voor mij, ik ga denk ik zo'n 1 of 2 april testen als ik nog niet ongesteld ben. 
Even wat anders, het is ook gewoon zo ineens kwart over 3! Was vergeten dat de klok een uur naar voren ging haha... Fijne zondag allemaal! 
Groetjessss
 
@ Mommy of my Novella,
Soms is het wijs een man te negeren? die denken heel anders als een vrouw bedoelen vaak veel als een geintje zolang wij maar happen herken dit heel erg.
Ondanks alle kwaaltjes ben ik ook enorm onzeker en vooral bang dat het weer misgaat vorige maand tijdens me miskraam had ik een afspraak bij de gynocoloog heb onderzoeken gehad en bloed onderzoeken omdat ik bang was dat het van mijn kant niet goed meer ging ben in de afgelopen 3 jaar -50 Kg afgevallen dus wilde in elk geval daar een geruststelling voor hebben?.
even over het ontpillen ik ben afgelopen december al een jaar gestopt met de pil dus daar ligt het bij mij niet aan mag ik hopen.
 
even een paardagen vol houden.
slikken jullie ook al elke dag foliumzuur?
dat kreeg ik als tip van de gynocoloog omdat gewoon door te slikken tot het eventueel raak zou zijn?
gister avond zat mijn vriend een Surinaamse snack te eten en de geur van deze barrah was zo heftig dat ik hem verzocht heb het zsm op te eten werd er zo misselijk van?
en slapen jullie goed? Ik slaap extreem onrustig overdag enorm moe maar wil niet gaan liggen of slapen dan en savonds moe me bed in slaap vervolgens 1,5 uur en dan al weer draaiend wakker enorm frustrerend.
een fijne zondag toegewenst veel liefs
 
 
@nafthalie janssen
Dat is ook zo, hoor, wat je zegt over mannen. Ik heb het er later met em er over gehad en hij snapte dus echt niet waarom hij zo'n gijntje niet mocht maken haha. Oh well, verwacht niet dat hij nogmaals zoiets doet.
Ik kan me niet voorstellen hoe het is om een miskraam te hebben... Maar ik kan me wel voorstellen hoe verontrustend het dan is als je daarna weer zwanger raakt. Ik zal voor je duimen en aan je denken, mocht je het geluk hebben om nogmaals zwanger te zijn! 
Bij jou zal het dan zeker niet aan het ontpillen liggen hoor! Haha. Ja ik heb 1 maart mn laatste pil geslikt, daarna 3 maart mn ontrekkingsbloeding gehad, dus was na die week officieel gestopt met de pil. Maar ik durf te zweren dat ik toch op 16 maart mn eisprong heb gevoeld hoor! Ondanks het niet vaak voor komt, is het ook de eerste keer "gelukt" om gelijk zwanger te raken, ook al was het onbewust. 
Ik slik multivitamine met foliumzuur. En slaap ook al een aantal dagen slecht. Mijn wekker gaat altijd om 8u om lekker aan mn dag te beginnen met Nova, maar heb er elke dag steeds meer moeite mee om uit bed te komen ... En de hoofdpijn heb ik weer elke dag. Ooohhhh ik weet niet of ik het nog een week ga volhouden om te testen hoor.....
Groetjessss
 
@ mommy of my novella
 
goed dat jullie het meteen besproken hebben erna lucht op en ze beseffen het later pas meestal.
 
alles kan tegenwoordig betreft geen pil meer slikken sinds kort gezien jou situatie sta nergens meer van te kijken mensen worden zelfs zwanger door de pil, mijn zusje bijv. Het is je van harte gegund en ga voor je mee duimen.
Voorheen voelde ik mijn eisprong ook nooit maar omdat ik de afgelopen keer het vanwege verschillende cyclussen met een speciale app bij heb gehouden wat trouwens echt enorm handig is en tot nu toe kloppend.
heb het klussen niet op mijn eisprong dag gedaan maar het eerste moment ervoor dacht eigenwijs ga de dagen van me andere cyclussen ook bij houden voor een extra kans dus de zaterdag erna geklust en voelde zondag ochtend de eisprong.
 
Ervaar elke dag weer een andere dag meer merk dat ik weinig geduld en snauwerig overkom had om 9:00uur me hele huis al schoon? en heb nu het gevoel alsof me buik enorm gespannen is en een zurige gevoel alsof het omhoog komt en het gevoel alsof ik niet vooruit te branden ben zucht.
 
gezien me cyclus wacht ik af tot woensdag (24dagen cyclus) mocht er dan nog niks zijn wacht ik nog uit voorzorg 4 dagen langer (28dagen cyclus) dus wacht in spanning af.
testen van de action zijn goedkoop dus heb van beide soorten 1 doosje gehaald maar vindt uit eerder zwangerschap de goedkope variant van de Kruidvat het fijnst en duidelijkst 2stuks 5 euro.
 
Houden elkaar nog even in spanning.
veel liefs
 
 
 
Nou, ik heb zojuist een moment van besef gehad... Ik hou ook alles bij met een app die ik van een vriendin als tip heb gehad vorige maand, mijn kalender. Uit gegaan van een 28 dagen cyclus, zou ik de 17e mn eisprong moeten hebben gehad. Maar ik voelde em duidelijk al vrijdag de 16e over dag. Dat zou toch moeten betekenen dat ik een cyclus van 27 dagen heb gehad? Dus ik opnieuw berekend samen met mn kalender, en dan zou ik eigenlijk al a.s. vrijdag mn NOD moeten hebben. Ik zit misschien toch te twijfelen om morgen ochtend vroeg een test te doen, 4 dagen voor mn NOD... Ik heb nog een clearblue digital test liggen. Als die dan negatief is, en ik word van t weekend niet ongesteld, kan ik de week erop altijd nog nieuwe testjes halen. 
 
@nafthalie janssen 
Ik ben super nieuwsgierig of je deze week positief gaat testen. Ik herken al je symptomen namelijk! Ik vind het zo spannend voor ons! Voor iedereen die op een positieve test wacht! 
 
@mommy of my novella
Ik zit precies in het zelfde schuitje als jou! Ook afgelopen vrijdag mijn eisprong gevoeld. Ben heel erg benieuwd hoe jou test uitpakt als je hem morgen gaat doen! Ik denk dat ik zelf nog even ga wachten met testen. Al heb ik absoluut nog geen symptomen van een aankomende menstruatie. Dan dat voel ik meestal een week van te voren al aankomen. 
 
Terug
Bovenaan