NOD tussen 25 maart en 1 april

@mommy of my novella
Dat afscheidingsverhaal klinkt bekend. Ene moment heel veel afscheiding en nu de laatste dagen witte crème achtig afscheiding alleen bij het afvegen. 
 
Het afscheiding gebeuren herken ik ook wel kan van de baarmoeder komen, tenminste lees daar veel over.
ben benieuwd welke test het beste test 
 
Oei Nathalie Haha dat kan wel een teken zijn ;). Ik had t vanmorgen na 1 slok cappuccino.. werd er zo misselijk van!
En ging net even tempen (had weer eens gelezen dat je temp) als je zwanger bent 0,5 hoger is.. klopt dit?? Heb normaal altijd 36.9-37.1 en nu 37.6, morgenvroeg nog maar eens doen. 
Begint nu wel echt mega spannend te worden!
dat met die afscheiding herken in dan weer niet echt.. 
Blijft denk de grootste mindf*ck die er is deze 2 weken!
 
Wat een gezellig groepje hier!
gefeliciteerd die zwanger zijn!!!
wij zijn beide 28 en in de alweer in de 11e ronde...
mijn cyclus is tussen de 24/28 dagen vorige x 24 daarvoor 25 13e eiersprong gehad nog geen bloed gezien dat word testen morgen vroeg!
had heel veel symptomen maar nu alleen nog maar menstruatie kramp ben er weer bang voor duimen draaien..
 
Zijn er andere dames die vanwege de symtonen misselijk worden van rode kool?
vindt dat normaal enorm lekker maar heb het met pijn en moeite weggegeten
 
@avb89 heeeeel spannend hoor! Ik duim voor je! We hopen met je mee op een positieve test! 
@anne ja het is maar net hoe je lichaam er op reageert he, zwanger zijn. Met mn eerste zwangerschap was ik zo druk met mn amandel operatie, dat ik er heel niet op aan het letten was. Ineens 3 dagen na mn nod (2 dagen na mn operatie) had ik gevoelige tepels en besefte ik ineens dat ik een week voor mn operatie ook al ziek was geworden van een geur in mn appartement wat niemand kon ruiken behalve ik. Toen pas viel het kwartje en ging ik testen. Dus ik weet heel niet of ik afscheiding of watdan ook had, niet opgelet.
Als ik zo lees dat halfwaythere en nafthalie dezelfde symptomem hebben als ik, wordt ik super enthousiast! Hahaha. Dan kan ik niet anders denken bij me eigen dan het zal toch geen toeval zijn dat we alle 3 hetzelfde meemaken!!?? Super spannend! 
 
Terug
Bovenaan