NOD tussen 25 maart en 1 april

Oh trouwens, @nafthalie, met rode kool heb ik geen eravring want dat lust ik sowieso niet, maar ik kreeg vanochtend mn sinaasappel niet op. Normaal ben k er gek op, en aangezien ik ziek ben, leek het me een goed idee om de extra vitamientjes binnen te krijgen. Maar hij smaakte me voor geen meter, dus mn dochter mocht em op eten haha. En bij opeten bedoel ik de sappen er uit sabbelen en de rest weer er uit gooien ?
 
Oohjeee ben zo benieuwd waar dit op uit loopt 
Ben de hele dag al op en af misselijk maar het houdt zich nu al met vlagen 9 dagen achter elkaar aan.
 
Morgen is de NOD van mijn 24dagen cyclus van vorige maand , maar hou stikem in me achterhoofd dat ik mijn NOD moment van zondag 28daagse cyclus aan hou. Maar kan dan eventueel een 4 day early gaan testen. 
 
Durf al bijna niet eens meer te testen, geestelijke brainfuck dit is leven in deze onzekerheid is niet leuk meer als je hoop zo groot is want niets zal ons allen enorm gelukkig en blij maken.
Vandaag zag ik mijn nichtje van 3 even en wilt normaal altijd bij tante knuffelen en spelen, maar die wil op dit moment niks van me weten? mijn lieve pitbull is van plak beertje ineens een eigenwijze geworden ik vermoed dat ze wat aan voelen.
En ik werk vanuit huis maar ben niet vooruit te branden kan de hele dag wel slapen zo moe ben ik. 
Ben aan de energie gezonde smoothies begonnen voor wat energie ervaar dit heel anders dan mijn vorige zwangerschap.
 
Dat klinkt toch echt wel veelbelovend Nathalie!! Misschien een early testje?
Ik vind het ook echt niet leuk meer.. ik voel me beroerd maar weet niet waarvan en dat wachten is echt onmenselijk haha!
Wil mega graag een test doen maar probeer echt aan zaterdag vast te houden en dat is eigenlijk al 1-2 dagen te vroeg. 
 
Echt heel spannend door al deze verhalen ben helemaal hyper ?
wie test er nog meer morgen??
ben wel echt bewust dat Mn lichaam me echt heel erg voor de gek houd weer en door de spanning niet ongesteld word nu ofzo
heb wel andere symptomen dan normaal nooit in Mn onder rug nu wel en soort spierpijn in Mn buik ofzo en idd veel luchtbelletjes in Mn buik
 
Ja dit is echt even een lastige dag. Stond net in de spiegel te kijken en kreeg beetje rode vlekjes en had ineens dat ik zeker wist dat ik echt niet zwanger was. Gaat echt alle kanten op.
Ga wel echt proberen te wachten en proberen niet te vroeg te testen.
Avb: morgenvroeg meteen testen? Laat het ons maar weten, duimen voor je!!
 
Terug
Bovenaan