NOD tussen 25 maart en 1 april

Ben al 100x vandaag met angst naar de wc gegaan niet dat ik steeds moest plassen dus geen symptoom maar om te checken  ben echt niet goed?
ja maar heb echt zo menstruatie kramp die vanaf begin avond al aanhoud... Knijp hem echt
 
Ookal heb ik vandaag positief getest, is de angst groot dat ik woensdag of donderdag alsnog ongesteld word. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat ik kan gaan genieten vanalles..
het is heel lastig allemaal he dames. Misschien goed om even af te schakelen van alle gedachtes? Zo doe ik iedere avond even mediteren voor ik ga slapen. Klinkt zweverig maar het is heerlijk! 
 
Avb89 
 
het kan van alles zijn meis je baarmoeder? Menstruatie (wil je niet bang maken) als het raak is gaat je lichaam ook een verandering aan en daarom kan elke verrandering te weeggaan met een kramp of steek.
 
even afwachten en duimen?
 
Ik heb de hele avond ook al lichte naald steekjes onder in mijn buik en in combi sorry voor mijn woorden met scheetjes denk dat ik spacende darmen heb?maar zelfs dat maakt me onzeker ongeacht de symptomen dus ik nog steeds heb.
 
even doorbijten en afwachten.
 
 
Ik heb nu vrijwel de hele avond krampjes. Mn broer is hier op visite en zit me soms heel raar aan te kijken van... wat doe je... als ik een rare houding aanneem van de pijn haha. Ik sta er op dat ik zaterdag weer ga testen. Dan is het naar mijn berekening 1 dag na mn nod. Heel misschien de dag van mn nod. Hopelijk zijn er tegen die tijd wat meer positieve testjes! Al is het voor de meerdere hier raak en wordt ik alsnog ongie, ben ik allang blij dat jullie dan wel heerlijk zwanger mogen zijn. ❤
 
Nou gisteren was mn nod maar hield al in mn hoofd dat vandaag ook kon. Tot op heden nog niet ongesteld.. als ik na 2 dagen nog niet ongesteld ben ga ik toch nog een testje doen ook al was die early test afgelopen zondag negatief.. jeetje wat word ik hier niet goed van. Denk constant vanalles te voelen en ga ieder uur naar de plee om te checken of ik niet al ongesteld ben.
Aargggh haha
 
Oh wat vervelend, Jilla, de onzekerheid! Maar wel weer een goed teken dat je nog niet ongesteld bent!
Ik was net aan het lezen dat witte creme achtige vloed kan duiden op een zwangerschap als het een paar dagen voor je nod optreed. Dat je meestal minder afscheiding hoort te hebben als je ongesteldheid er aan komt. Plus mn vriend wees me er net op dat mn boobies voller lijken ? Dus ik hoop zaterdag ochtend een positief testje te hebben, ondanks mn negatief testje afgelopen zondag! Het was ook gewoon veels te vroeg. 
 
Terug
Bovenaan