NOD tussen 25 maart en 1 april

Jeetje, allemaal zoveel symptomen. Ik heb alleen dat vreemde gevoel onder in mijn buik. Heb sinds vanavond ook ineens heel sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben. Totaal geen aanwijzingen dat mijn menstruatie eraan komt, maar toch zo sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben, zo vreemd!Hopelijk krijgen de meeste (het liefste allemaal!) een positieve test! 
 
Hmm wat raar inderdaad.. Ging je nou vroeg testen? Ik stem erop dat we samen zaterdag ochtend een testje doen, mits we nog niet ongie zijn! Of was je dan in het buitenland? Het is moeilijk te onthouden met al de dames in deze chat! Haha! 
 
@mommy of my novella
Okee, zaterdagochtend doen we samen de test! Ik zit dan in het buitenland, maar heb alsnog WiFi.
Ben benieuwd!! 
 
Spannendddddd!!! Ja, deal! Ik zal em hoog waarschijnlijk tussen half 8 en half 9 doen. Dan sta ik meestal op met Nova. Mn vriend vind zaterdag testen ook een goed idee. Dan zijn we de hele dag vrij, tot zn nachtdienst om 23u dus kunnen we het of vieren, of erover piekeren haha. Ik ben ook benieuwd!
 
Ooh ik doe mee met zaterdagochtend. Vannacht zo mega slecht geslapen en de hele nacht liggen malen dat ik toch al dacht niet zwanger te zijn maar als het wel zo was dat stress zo slecht was echt het hield niet op! Mega ongezond dit Haha.
@Adv al getest? (Ik ben wel vroeg Haha) Succes!!!
 
Ja had al uur geleden getest. Maar blijft wit dus niet zwanger..
Had echt het idee dat het raak was deze x... het was de 11e ronde en denk 3e x testen normaal altijd op de dag af menstruatie...
word wel echt bang dat er iets met 1 van ons is.. nog 2 rondes dan zijn we jaar bezig pas bij de dokter geweest maar moet na een jaar terug komen..
 
Aah wat vervelend ? kan het dat het nog net te vroeg was?
Anders zou ik het toch gewoon bij de dokter aangeven hoor. Heeft een vriendin van me ook gedaan.. gezegd dat ze er echt last van kreeg ook in haar functioneren en dat ze onderzocht wilde worden en is toen toch gedaan. 
Vind t echt rot voor je, sterkte vandaag!
 
Gezellig dat je mee test, @Anne! 
@Avb wat vervelend dat je negatief heb getest... Ik zou indd maar bij de dokter aangeven dat je er last van hebt. Al moet je het erger maken dan het eventueel is, ik vind het zo'n onzin dat je niet zelf kan bepalen wanneer je onderzocht wilt worden. Mn vriendin heeft precies hetzelfde, is gewoon naar huis gestuurd omdat ze 11 maanden bezig was en geen 12... tis toch wat. Maar uiteindelijk gaat het alsnog uit onze zakcenten hoor, dus zouden we toch zelf moeten mogen bepalen wanneer we onderzocht willen worden? 
Ik heb vannacht ook super slecht geslapen. Mn dochter was om 23u ineens wakker tot half 1 en nogmaals van half 3 tot 4u. Heb tot nu toe nog geen idee waar ze last van had.... Maar goed, kwart over 7 wilde zij er gewoon uit natuurlijk dus mama is niet alleen ziek maar ook brak..
 
Terug
Bovenaan