NOD tussen 25 maart en 1 april

@halfwaythere.. ik snap je helemaal. Wens je heel heel heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat je aan het einde van deze ronde toch een mooie positieve test in je handen mag hebben.
@mommynovella.. zo spannend morgen! Duim voor je!! Ik zit hier volledig te trippen op de bank tot mijn vriend thuis komt :)
 
Haha dat droge smiley erbij, ik ga stuk! Ik snap het helemaal! Ben zo benieuwd hoe die gaat reageren. Hoe ga je het vertellen? Ik vind t zo leuk voor je! 
Ik vind t ook spannend. Op die test staat als je op de dag van je nod test, kan je em op elk moment van de dag doen en zou die positief moeten zijn als je zwanger bent. Maar ik durf het niet, ik ga toch morgen ochtend testen ?
 
@halfwaythere, ik kan het wel begrijpen en hoop ook van harte dat jullie snel mogen verblijden met een zwangerschap wens jullie veel liefde en geluk toe. En mocht je ons een beetje missen weet je ons te vinden op het forum?
 
Halfwaythere, heel veel sterkte!
Morgen mijn NOD, nog steeds roze slijm. Wil soms echt niet naar de wc en ben doodsbenauwd voor morgenochtend. Meestal word ik het in de ochtend. Maar nog steeds zijn borsten vol, bij vlagen misselijk en iets nieuws, dorst! Maargoed het kan ook allemaal toeval zijn. Het roze slijm bevalt me niets, echter staat er op een offciele site letterlijk " roze slijm is èèn van de symptomen dat je zwanger bent". Dan krijg ik weer hoop. 
Mommy, ik hoop op positief nieuws morgen. Als ik morgenochtend bij het opstaan niet ongesteld ben ga ik ook direct testen.
Liefs susanne
 
Jlh ik ervaar precies het zelfde zo benieuwd hoe het morgen voor mij ook gaat lopen herken dat uitgedroogde gevoel ook blijf maar drinken.
 
roze slijm herken ik niet indirect bij mij maar wel afscheiding gelukkig geen bruinige of rode het lijkt net kwak of slijmige afscheiding normaal als ik ongie zal worden krijg ik vooraf enorme krampen enzo nu helemaal niks alleen een gevoel alsof me buikopblaast en enorm winderig?
 
@halfwaythere, heel veel sterkte! Hopelijk mogen we gauw positief nieuws van je lezen.
 
@jlh zolang het minimaal is en niet gepaard gaat met hevige krampeb blijf ik voor je duimen!
@nathalie, heel spannend meid hoop goed nieuws te lezen morgen ochtend. Hetzelfde geld ook voor jou @mommy, laat die stomme menstruatie wegblijven!
@anne, is je vriend inmiddels thuis? Hoe voel je je?
 
Thanks dames! Alvast succes morgen, mede testersssss hahaha. Ik post gelijk een berichtje als ik mn testje gedaan heb! 
En ja, Anne! Vertel? Wat zei jouw vriendlief? 
 
Terug
Bovenaan