NOD tussen 25 maart en 1 april

Ik doe dat wel gewoon. Die ene keer dat ik drink, en volgens de feriliteitsarts zou dat ook geen kwaad kunnen. 
Ik heb me in het begin vanalles ontnomen van geen koffie drinken tot bepaalde dingen niet meer eten en ook dat hielp niet. Het enige wat er gebeurde is dat ik chagrijnig rond liep.
je moet het natuurlijk wel allemaal niet te bond maken. 
 
Inderdaad lastig dat alcohol drinken. Zodra ik geen wijn neem weten mijn vriendinnen gelijk hoe laat het is.. en de emoes dat ik antibiotica zou slikken trappen ze helemaal niet in:) Dus ik drink wel gewoon een wijntje maar niet teveel. 
Heb gisterochtend een test van action gedaan (26e dag) en was negatief. Als Mn cyclus 35 dagen is heeft het weinig zin maar wilde het toch uitsluiten ivm wijntjes drinken gisteravond..
Hoop toch stiekem dat het volgende week alsnog een positieve is.. 
 
Dag allemaal! 
Ik schrijf vandaag voor het eerst een reactie, ben altijd een lezer geweest! Mn vriend en ik hebben vorige maand besloten om te beginnen met proberen voor ons 2e kindje. Novella is nu bijna een jaar, en we hebben het zo goed met haar en zijn zo gelukkig! Ze is altijd al gek op kindjes en babies geweest dus ik denk dat dit een goede keuze is. We zijn onbewust zwanger geraakt van Nova. Ik was juni gestopt met de pil voor andere redenen en halverwege jullie zwanger. A blessing! Maar ook een verrassing haha! Nu heb ik 1 maart mijn laatste pil geslikt, en was 3 maart mijn ontrekkingsbloeding. 16 en 17 maart hebben we t gezellig gehad, en ik hoop nu zooooo dat ik 31 maart niet ongesteld word! Heel spannend voor ons allemaal, ik hoop dat jullie ook snel goed nieuws hebben! 
 
Hoi allemaal, 
Afgelopen vrijdag mijn eisprong overduidelijk gevoeld. Toevallig de dag ervoor geklust, omdat ik niet zeker wist wanneer mijn eisprong zou zijn door een onregelmatige cyclus.
Sinds vandaag misselijk en een trekkerig gevoel onder in mijn buik. Zou dit een teken kunnen zijn?
Ik probeer mezelf niet te focussen op mijn lichaam, maar wanneer zelfs je kat ineens bij je komt liggen wat ze normaal nooit doet ga je toch hopen. 
Succes allemaal!
Liefs! 
 
Hey Halfwaythere,
Mijn katten deden precies hetzelfde! Nou komt mn kitten wel vaker bij me, maar ze kroelt overdreven veel, en mn kater is er helemaal niet van, bij me liggen, sinds ik bevallen ben van Novella. Maar ineens komt die niet alleen bij me, maar gaat ie soms voor me zitten en naar me staren! We hebben hem in huis genomen toen ik al zwanger was de eerste keer, dus wie weet herkent hij iets...? 
Daarnaast heb ik ook de symptomen als misselijkheid, vermoeidheid en ik ruik alles! Dat had ik allemaal bij mn eerste ook. Maar het is nog zo vroeg om het te voelen volgens mij.... Ik wil het gewoon zo! 
Groetjes!
 
@mommy of my novella
Ja het vreemde is bij ons dat onze kat nooit aandacht wil, dan gaat ze blazen etc. En sinds vanmiddag komt ze spinnend tegen me aan liggen. 
Nu is het gewoon even afwachten tot volgende week en dan toch maar een testje doen! 
 
Geld dit ook voor een pitbull die achter me kont aan plakt?
 
krijg geen moment ruimte of er ligt een of plakt een hond bij me ?
Nog steeds houd de misselijkheid aan en heb het gevoel alsof ik de hele dag kan slapen, wordt zelfs emo als ik een liedje luister?
 
Zou me zelf bijna als gek verklaren maar zelfs me jas zit strak heel appart.
 
schrijf van me af omdat ik het na me bekenden nog stil houden wil houden maar in onzekerheid leef en mocht het toch niks zijn neemt moedernatuur me goed in de maling
fijn weekend alvast.
 
 
@Halfwaythere
Het zou een teken kunnen zijn! Ik hoop het voor je. Het zou een mooi paas cadeautje zijn voor ons. Wel grappig, vorig jaar is Nova op Paaszondag geboren. Misschien komen we dit jaar op Paaszondag er wel achter dat ze een grote zus wordt! 
Groetjesss
 
Terug
Bovenaan