NOD tussen 25 maart en 1 april

Negatief! Maar het geeft niet. Ik ga er aan geloven. Misschien lukt het volgende keer! Nu even afwachten wanneer ik ongesteld wordt en dat meenemen in de volgende berekening. 
Maar het blijft zeker leuk dat jullie 3e wel heerlijk zwanger zijn! 
 
hoi mommy of my novella, en?
Hier geen menstruatie te bekennen... maar ook geen positieve test :(. Je zou denken na 3 dagen roze slijm een prima voorbereiding voor èèn van de twee opties. Dus dat wordt afwachten vandaag. Best wel teleurgesteld maar hou ook nog een klein beetje hoop. Want ik ben altijd stipt. Heb na 17 maanden wel behoefte aan goed nieuws. Als het goed blijft gaan vandaag dan morgen weer een testje. Hou jullie op de hoogte.
Liefs susanne
 
Jongens ik heb jullie advies nodig!
Donderdagavond slijm met oud bloed gehad en vrijdag nergens last van. Nu zaterdag ochtend weer wat oud bloed.. maar mn test streepjes worden wel steeds donkerder? Ik ben zo verdrietig omdat ik het gevoel heb dat mn lichaam al bezig is met het afstoten.. wat moet ik nu doen? Afwachten of de test donkerder wordt? Vk toch bellen? Ik weet het even niet meer.. misschien dat jullie vaker dit soort verhalen hebben gehoord :(
 
Aahh ja wat jammer voor jou, ook, Jlh! De hcg kan ook gewoon heel laat worden aangemaakt. Als je elke maand stip bent en je bent nu maar niet ongie, zou ik indd weer testen. Misschien overmorgen voor de zekerheid? 
De reden waarom ik niet verwacht dat ik nog een positieve test ga krijgen is omdat ik sterk het gevoel heb dat ik aan het ontpillen ben. En ik kan de menstruatie krampen niet missen, ze zitten er echt.
@nafthalie heb jij al getest? Ben zo benieuwd naar jou! Als jij het niet bent, weet ik het ook niet meer! Haha!
 
Terug
Bovenaan