NOD tussen 25 maart en 1 april

Dag allemaal,
Wat een fijne groep dit! Vroeg me ook meteen af hoe het was met jullie toen ik vanmorgen wakker werd.
Mommyofnovella..wat jammer van je test. Heb wel echt bewondering voor je positieve houding :).
Jlh, ik snap je onzekerheid...heel frustrerend dat je nu nog niks weet. Misschien mogen nog een keer proberen met een gevoeligere test als je niet ongesteld bent geworden?
Jilla, Een vriendin van mij heeft ook 5 dagen licht bloedverlies gehad en heeft nu een kerngezond dochtertje... VK zei dat het gewoon innestelingsbloeding was en misschien door al het gerommel er nog een extra adertje oid was gesprongen.. maar ik ben natuurlijk ook geen arts. Als je je er onzeker over voelt dan zou ik gewoon een dokter of verloskundige bellen hoor...daar zijn ze voor!
Oke in de volgende post mijn verhaal..
 
Lieve schat, bel lekker naar de dokter of vk bij onzekerheid! Dan voel je je veel beter! Als er wat is, kunnen ze je hierbij helpen en ondersteunen, en als er niks is ben je gerust gesteld! Ze zullen echt niet zeggen van nou nou stel je niet aan. Ze trekken bijna altijd zwangere vrouwen voor. 
 
@jilla, 1 op de 4 vrouwen heeft last van bloedverlies tijdens een zwangerschap, hoeft niet iets slechts te betekenen.. heel klote maar ik denk dat je gewoon af moet wachten hoe het verder gaat, de verloskundige kan nu nog niks zien en voor je doen helaas.. dat de streep donkerder word is in ieder geval een goed teken! Ik hoop voor je dat het goed zit! 
@jlh @mommy of my novella, wat vervelend dat de test nog steeds negatief aan geeft! Maar wie weet is jullie hcg traag! Goodluck! ?
 
Nu hoe ik het mijn vriend heb verteld..
Sinds gister heeft hij een functieverhoging op zn werk gekregen. Ik roep al weken dat we dat gister zouden gaan vieren dus daar ging hij ook helemaal vanuit! Toen hij thuis kwam had ik dit op tafel staan:
https://ibb.co/gcGcH7
Met op de achterkant van de kaart: IN 1X RAAK! en heel klein onderaan: je wordt papa.
Nou zn ogen werden echt zo groot haha, hij bleef maar vragen: echt?? Dus heb gezegd dat hij t cadeautje moest openmaken en had daarin een klein babypakje van de hema en mijn 2 positieve testen. 
Hij was echt verbaast en overdonderd en had het totaal niet zien aankomen. Het moest even bezinken en hij beseft het nog steeds niet helemaal. Maar hij heeft me die avond mee uit eten genomen en merkte na een tijdje dat hij ineens begon over hoe we het aan mensen gaan vertellen en wat voor leuke dingen hij allemaal met een kleintje wil gaan doen enzovoort.. En hij werd mega zorgzaam (is hij normaal ook al wel maar nu helemaal)
Ik probeer alleen maar die eerste week door te komen dat het goed gaat haha.. heb wel duidelijk gemaakt dat t voor mijn gevoel echt nog 50/50 is of het blijft plakken omdat het zo mega pril is. Maar we bekijken het nu gewoon dag voor dag en als dit weekend goed gaat dan bellen we dinsdag een VK. 
Pfoe en daarna ben ik om 10 uur als een blok in slaap gevallen want ik was kapot!!
 
Thanks voor de woorden meiden! Ik blijf zeker positief. Zo ben ik mn hele leven al hihi. Ik mag niet klagen, ik heb al een héérlijk gezond wondertje van bijna een jaar oud ❤
Wauw, Anne! Wat leuk en romantisch, zeg! Ik voelde zelf gewoon de vlinders hahaha! Jullie hebben het super leuk gevierd. En ja, jouw gevoel van 50/50, ik snap je wel. Ik was ook mega voorzichtig toen ik net zwanger was. Doe vooral rustig aan en blijf positief!
Super leuk, hoor! 
 
@anne vdw wat een leuke manier!! Ik kreeg ook helemaal kriebels toen ik het las? en inderdaad als die eerste paar weken maar voorbij zijn dan kan het genieten denk ik echt beginnen?
 
@anne, wat super leuk zeg!!
voor de meiden een negatieve test, een hele dikke knuffel!!
Maar geef de hoop niet snel op, zolang je geen bloed ziet heb je echt nog wel kans.. 
@jhl, ik snap je, maar als je morgen nog niet ongesteld bent even weer testen. Een vriendinnetje testen pas na 1,5 week positief.
@jilla, een oplopende test is goed. Het kan nog met de innesteling te maken hebben. Ik zou proberen niet te veel stress te hebben( is heel moeilijk!) en voor nu gefeliciteerd en geniet!  
 
Annevdw
Thanks meiden.. het is maar gewoon afwachten dan. Kan jullie wel vertellen dat ik heel het hoofdstuk zwanger worden me veel romantischer had voorgesteld. :')
Annevdw wat leuk hoe je het verteld hebt!!
 
 
Terug
Bovenaan