NOD tussen 25 maart en 1 april

Toch voor het gevoel ook mee een testje gedaan. Negatief zoals verwacht, wel ga hij in het begin is en streepje (als ik nou foto's kon toevoegen hier ?) maar daarna was ie wit...
Alle dames met negatieve testen, ook een dikke knuffel van mij! Wij staan er binnenkort ook heel blij bij, dat weet ik zeker! 
 
@halfwaythere, dat kun je via google als je intypt uploaden foto forum.


@Jillla,nouu ik vind het ook nog niet heel erg genieten geblazen hoor. Ik voel amper wat en de kans dat het mis gaat is gewoon best groot. Dus telkens als ik iets voel lopen dan denk ik ojeej!! en het liefst teste ik iedere dag even een x om te kijken of de streep niet afneemt.
 
op naar de januari baby's!!
 
Olaaa ladys,
vandaag mijn NOD volgens de app die ik volg en normaal altijd stipt klopt en ondanks mijn 24dagen cyclus vorige maand had(miskraammoment volgens mijn gynocoloog) heb ik mijn 28daagse cyclus aan gehouden en net getest, mocht ik zwanger zijn kan ik dat nu nog niet testen net een test aan die gaf negatief aan en ondanks ik enorm last heb van de symptomen en nog steeds niet ongie wacht ik het nog even af. Ben heel bewust even wezen neuzen in de zwangerschaps info van mijn nu 7 jarige dochtertje en bij haar zwangerschap kon ik na 7 dagen overtijd pas een heel lichtstreepje testen dus denk dat het wijs is nog even af te wachten. Denk dat dat het beste is en zolang geen ongie blijf ik de hoop houden.
want als ik ongie zou worden normaal standaard maandelijks dan zou ik zoals andere al aangaven oudbloed vooraf al hebben meestal 4/5dagen voor mijn periode en enorme pijn kwalen.
 
balen voor de dames die negatief testen en stilletjes gefeliciteerd voor de positief geteste dames, en voor de dames nog in onzekerheid we wachten samen nog even af?
 
Ik heb een lange tijd even niks gepost omdat ik helemaal gek werd van mezelf! Ik was er echt te veel mee bezig..
Als eerste gefeliciteerd aan alle dames die een positieve test hebben! 
@Anne wat mega leuk om het zo aan je vriend te vertellen! 
@Mommy knap dat je zo positief blijft! 
Ik heb morgen mijn NOD. Vanochtend negatief getest met de action early.. Normaal gesproken heb ik een week voordat ik ongesteld word al gevoelige tepels maar nu heb ik nergens last van. Sinds gister zijn mijn borsten zelf minimaal gevoelig, maar niet zoals ik ken van de ongesteldheid. 
Wel sinds gister steeds hele lichte menstruatie krantjes.. Ben dus bang dat ik toch ongesteld ga worden :(
 
 @halfwaythere leuk dat je toch nog hebt getest! Ik zie ook iets, maar het is zo dat na 10 minuten ongeveer (kan verschillen per test) de test niet meer accuraat is. Dus ik denk (alvast sorry mocht ik het fout hebben) dat je misschien licht positief hebt getest? En dat ie daarna gewoon uitgewerkt was? Plus je zei dat je temp verhoogd was, misschien omdat het toch raak is? Ik heb hoop voor je... ❤@nafthalie, voor jou heb ik ook hoop! @vino nou, welcome back haha! Je hebt vroeg getest, dus misschien komt een positief testje nog? Zolang je niet ongesteld wordt.. Is er altijd nog hoop!Ik kreeg net een herinnering op Facebook. Een jaar geleden stond mn buik op knappen haha.. 39 weken zwanger was ik toen. Soms kan ik het nog steeds niet geloven dat ik mn kleine uk zolang bij me heb gedragen. Als jullie trouwens op mn profiel kunnen kijken, heb ik een foto van Novella staan! Mochten jullie geïnteresseerd zijn hihi
 
Halfwaythere dat zou wel verklaren waarom je ovulatietest positief aangaf? Weet niet of het echt zo is maar heb gehoord dat die ook op zwangerschap kan reageren? Na 2/3 dagen nog een keer testen om te zien om de streep duidelijker is.
 
 
Pfuuuuu, ik snap niks van mijn lichaam haha. Ik zou afstand nemen van 't forum, maar nu ben ik even heel erg blij met jullie!
Ik vertrek zo naar Duitsland, neem een testje mee zodat ik die maandag of dinsdag kan doen.
Jeetje, dit gaan hele spannende dagen worden! 
 
Terug
Bovenaan