NOD tussen 25 maart en 1 april

een ovulatietest is pas positief als je ook echt 2 even dikke strepen hebt. en indd reageerd dan zo'n test ook op een zwangerschap. :) 
@Halfwaythere, ben je aan het temperaturen? Dan zou je het daarvan af kunnen lezen..
 
Huisarts moet ik sowieso bellen als ik zwanger ben. Ben hartpatiënt, dus strikte controles dan. Ga maandag/dinsdag nog een keer testen. Mocht 't nog een streepje zijn ga ik meteen bellen. 
 
Halfwaythere, mag ik wat vragen? Temperatuur jij vast in de ochtend? En moet dat persé? Want ik heb eergister, gister en vanmiddag gemeten en  Normaal heb ik 36.7 en nu 37.0, 37,2 en net 37.4.  Ik heb dat meten nooit gedaan omdat ik precies weet wanneer mijn eisprong is. Is het gunstig nu ik een wat hogere temp heb of geeft het alleen de juiste info als je dat s'morgens vroeg doet.
En ook van mij een voorzichtige felicitatie. Ik hoop dat het streepje donkerder zal worden. Ook als het nu licht blijft hoeft dat niets te beteken voor volgende week. Bij mijn vorige zwangerschap (wat uiteindelijk een mk werd maar niet daardoor) duurde het ook een week voordat het streepje donkerder werd. Misschien dat ik daarom nu ook nog echt hoop heb. Het voelt raar in mn buik. Normaal krijg ik een kramp en dan wordt ik direct ongesteld. Nu voelt het zwaar en onbestemd in mn buik. Maargoed. Morgen weer een testje. Maar hou hoop, een streep is een streep!
Liefs susanne
 
Hoi Susanne, ik heb geleerd dat je temperaturen eigenlijk elke ochtend moet doen op dezelfde tijd nog voordat je uit bed gaat omdat ze anders niet goed met elkaar te vergelijken zijn.
Na je eisprong krijg je een hogere temperatuur.. als je zwanger bent blijft hij hoger en anders zakt hij weer terug naar normaal rond je ongesteldheid
 
Hoi Anne, dank voor je antwoord. Okee dan heeft mijn hoge temp dus geen betekenis. Ik weet niet wat ik er van moet denken, ben nog niet ongi maar de afscheiding/slijm wordt steeds bruiner. Ik ben nu al 4 dagen aan het vloeien. Afwachten maar...
 
Jlh 
het hoeft Niks te betekenen het kan ook oud bloed zijn die afgevoerd word dat kan onverwachts gewoon komen met of zonder zwangerschap soms filtert je lichaam gewoon.
 
Terug
Bovenaan