NOD tussen 25 maart en 1 april

Misschien een gekke vraag.. Maar hoe is het bij jullie met de afscheiding? 
Merken jullie iets voordat je ongesteld wordt? En wat merk je als je zwanger bent? 
 
Hoi Vino,
ach we delen toch al alle kwaaltjes hier ;)
Ik merk er eigenlijk weinig van. Rond m’n eisprong vaak wat dikker en kleveriger (details details?).
nu met een mega prille zwangerschap eigenlijk heel weinig.. en als t wat is behoorlijk waterig.. dus dan sprint ik weer naar de wc on te kijken of het geen bloed is!
Weet t eigenlijk niet zo goed vlak voor ik ongesteld word.. daar kan iemand anders vast mee helpen :)
 
Dat waterige ervaar ik ook,
 
maar even voor de dames die positief getest hebben? Wat voelen jullie momenteel qua buik gevoel?
ik ben nog niet ongi , maar me buik voelt opgeblazen/gespannen aan dit heb ik nog nooit zo gehad zou bijna denken dat me buik groeit en me baarmoeder en banden aan het spannen zijn? Zon gevoel ervaar ik ben even benieuwd naar jullie 
 
@natalie ik heb meer last van mijn darmen, die zijn de hele tijd aan het rommelen.
ik heb geen opgeblazen gevoel maar meer een lichtelijk spierpijn gevoel in mijn vagina.. voelt duidelijk anders dan menstruatiepijn  bij mij. Mijn afscheiding is vrijwel hetzelfde als altijd.. niet veel, gewoon wit/gelig.
wanneer ga je weer testen?
 
Mijn darmen rommelen ook regelmatig en scheetjes laten wat ik bijna nooit normaal heb? ervaar ik ook meer.
 
afscheiding is bij mij ook wit/gelig  ook niet exstreem maar blijf naar de wc lopen omdat ik het gevoel heb alsof ik soms iets voel lopen.en dan denk dat ik miss ongie ben maar tot nu toe nog niks,
 
ik had me voorgenomen een paar dagen te wachten ik heb vanochtend de 4 days early van de action getest die was negatief,
weet niet wat het verschil is met een
hcg tester van de Kruidvat maar die wil ik morgen vroeg proberen maar denk dat de HCG laat op komt dat had ik met mijn 1ste zwangerschap ook dus ben benieuwd.
 
Nafthalie ik had het gevoel alsof er een opgeblazen ballonnetje in mn baarmoeder zat! Klinkt raar maar hoop dat je snapt wat ik bedoel.. qua afscheiding durf ik eigenlijk niet te zeggen niet heel anders dus. Nu wel meer heb ik het gevoel.
 
Dat heb ik ook Jilla?
zo beschrijf ik het misschien niet , maar bedoel het ook in die vorm en als ik boodschappen ga doen ofzo heb ik het gevoel alsof ik me jas uit knap en had dit eerder nooit ben enorm veel afgevallen dus de jas zat netjes en los kon er bij wijze van 2 dikke truien onder dragen en nu knapt de rits nog net niet? 
als ik nu dagelijks bezig ben ben ik er minder mee bezig maar ervaar ik alles beginnend wel, en als ik thuis op de bank rustig tv of film kijk bijv komt dat buikgevoel en ook als ik moet plassen en het bijv op hou of sochtends opsta uit bed doet het nog net geen pijn in me buik ?
 
Terug
Bovenaan