NOD tussen 25 maart en 1 april

Sorry ladies! Was de hele dag druk met van alles. Ik heb mn vriendinnetje gesproken en die maakte en slimme opmerking! Dat mn ongesteldheid miss wel uit bleef vanwege de stress van mn vriend zn ongeluk! Of gewoon het ontpillen natuurlijk. Ik ben dus nog steeds nie ongie. Ik moest toestrax wel ineens heeeeeel snel lopen, want ik d8 het wel te zijn. Maar zoals gewoonlijk; heel veel afscheiding! Totaal geen bloed. De ene keer net lotion en de ander keer net water. Dusja, even kijken. 
Mn vriend vertelde dat hij wel denkt dat ik zwanger ben. Voornamelijk vindt hij dat mn borsten groot zijn, en hij vertelde dat hij het herkent dat ik alles zo sterk ruik. Als ik aankomende week nog nie ongie ben, gaat er gewoon nog een test tegen aan! Just in case hahaha
 
Ik merk wel echt een opgeblazen gevoel, gevoel alsof er meer lucht in m’n buik zit en veel steekjes rond m’n baarmoeder/eierstokken (niet fijn!!). 
Verder merk ik t vooral aan dikke vermoeidheid dan echt m’n buik.
heb wel met die steken dat ik blij ben als ze weg zijn.. maar ook weer niet te lang want dan weet ik wel dat t nog is.
 
 
Goede morgen dames,
 
ik denk dat moeder natuur me goed in het ootje heeft genomen de afgelopen dagen wauw, na alle symptomen vanochtend ineens een heel klein beetje bloed tijdens het afvegen sorry voor me beschrijving?.Dus denk dat mijn ongie door gaat zetten. Helaas maar waar. Ik had me ondanks alles 50/50 voorbereid om een tegenslag sluit daarom deze ronde af met volle moed en veel hoop , de tijd zal het leren.
 
Veel liefs
 
Afscheiding is hier in vlagen. Soms waterig net als in je vruchtbare dagen en gister wit gelig. 
Voor nod had ik echt een opgeblazen buik, nu alleen ‘s avonds na het eten. De vermoeidheid vind ik momenteel het heftigst tussen 15:00-19:00 de rest van de dag kan ik er nog wel goed mee om gaan. 
 
Hoi dames,
Ik ben net ook ongi geworden :(. Een dag te laat. En met bruinslijm verlies ging ik gister nog met hoop slapen. Maar helaas. Mijn manlief is ook heel teleurgesteld. 
We hadden gister al besproken dat als het deze maand niet zou lukken we het IVF traject ingaan (mocht al vèèl eerder maar dat wilde we niet). Dus dinsdag bellen voor een afspraak.
Gek. Ik dacht altijd dat ik die stap nooit zou nemen. Maar de wens is te groot en als het op die manier ook kan.. (of niet, ik weet, er zijn geen garanties)
Alle dames die nog in onzekerheid zitten hou hoop! Het kan nog!
En voor de dames die nu heel pril zwanger zijn alle geluk en geniet ervan!
Dankjulliewel voor deze plek, was fijn hier om vragen te stellen en verhalen te lezen.
Liefs, susanne
 
 
Jhl wat balen!! Je hoop toch die stap niet te hoeven maken naar ivf. Mijn moeder heeft altijd gezegd dat het zwaar is maar het is het 1000% waard! En het mooie is na 4 jaar was ze ineens natuurlijk zwanger van mijn derde zusje! Dus ik wens je alvast alle sterkte en succes toe en ik weet zeker dat het daarna snel raak is. Heel veel liefs 
Nafthalie heeft het bij jou nog doorgezet? 
 
Jhl tjezus wat heftig! Heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn! 
 
Ik ben nog niet ongesteld. Vandaag NOD, maar wel late eisprong.. testen helaas negatief..
 
 
Terug
Bovenaan