Sorry ladies! Was de hele dag druk met van alles. Ik heb mn vriendinnetje gesproken en die maakte en slimme opmerking! Dat mn ongesteldheid miss wel uit bleef vanwege de stress van mn vriend zn ongeluk! Of gewoon het ontpillen natuurlijk. Ik ben dus nog steeds nie ongie. Ik moest toestrax wel ineens heeeeeel snel lopen, want ik d8 het wel te zijn. Maar zoals gewoonlijk; heel veel afscheiding! Totaal geen bloed. De ene keer net lotion en de ander keer net water. Dusja, even kijken.
Mn vriend vertelde dat hij wel denkt dat ik zwanger ben. Voornamelijk vindt hij dat mn borsten groot zijn, en hij vertelde dat hij het herkent dat ik alles zo sterk ruik. Als ik aankomende week nog nie ongie ben, gaat er gewoon nog een test tegen aan! Just in case hahaha
Mn vriend vertelde dat hij wel denkt dat ik zwanger ben. Voornamelijk vindt hij dat mn borsten groot zijn, en hij vertelde dat hij het herkent dat ik alles zo sterk ruik. Als ik aankomende week nog nie ongie ben, gaat er gewoon nog een test tegen aan! Just in case hahaha