NOD tussen 25 maart en 1 april

Ik zit in een enorme twijfel modus, vanochtend kreeg ik tijdens afvegen ineens wat bloed verlies, tijdens het plassen zit er soms een beetje veel bij en soms bij a niks normaal krijg ik vooraf oud bruine afscheiding oud bloed meestal en nu was het slijmig met helder een Beetje bloed.
om 17:00 ging ik naar de toilet om te plassen zie in mijn maansverandering geen bloed meer alleen iets met afvegen en ben terug gaan spitten naar me vorige maanden hou dat van dag tot dag bij en zie dat het nu en vorige maand voor komt dat dit moment maar een dag was vindt het zo raar!
 
want de symptomen en kwaaltjes ondanks een beetje afveegbloed zijn nog steeds aanwezig moe ,gevoelige boebbies enorm misselijk wordt hier best wanhopig van want ik voel en ervaar gewoon dat mijn buik groeit.
dinsdag maar even de gynocoloog bellen en vragen hoe of wat te handelen want wat als het vorige maand toch goed ging maar geen HCG aanmaakte dan kan ik maandelijks een bloeding krijgen dit 9 maanden aanhouden met de gedachten niet zwanger te zijn maar wel zwanger ben lees er momenteel zoveel over ?
 
zijn er mensen met ervaring hier mee?
 
Maar als je geen hcg aanmaakt kan het kindje ook niet groeien en eindigt het toch in een miskraam? Weetje ik had ma of di mijn nod en teste die vrijdag pas positief. Dus wat niet is kan nog komen!! Zolang het niet doorzet kan er nog vanalles gebeuren toch.
 
Dit lees ik online er over? Pseudo-menstruatie/spottingDe placenta produceert het zwangerschapshormoon HCG. Dit hormoon zorgt ervoor dat de eisprong en menstruatie stil liggen. Wanneer je lichaam weinig van dit hormoon produceert, kan er maandelijks een bloeding optreden zonder dat er een eisprong plaatsvindt. Dit kan wel negen maanden duren! Hierdoor kan het voorkomen dat iemand niet weet dat zij zwanger is.
 
Ik zou al de mogelijkheden maar even bekijken, Nafthalie. Zo weet je precies wat je hebt! 
Heel veel succes, jls! Ik wens je het beste!
Ik ben nog steeds nie ongie mensen. Maar ik durf niet te testen...
 
Nathalie, als het voor onrust en verwarring zorgt zou ik zeker even een arts bellen ja :). Daar zijn ze ook voor!
mommyofnovella: Jaa wat een dilemma.. zeker als je ongesteldheid uitblijft!! Misschien om de dag een early test doen? Omdat die wat gevoeliger zijn? 
 
Ja ik ben 2 dagen overtijd... Dus ik dacht misschien morgen nog een keer testen? Dat is dan mn laatste test dat ik in huis heb. Dus als die ook negatief is, ga ik volgend weekend weer nieuwe halen. Pfff ik hoop zo dat ik toch zwanger ben... Maar tis alsof ik diep van binnen weet dat het niet zo is.... 
 
Terug
Bovenaan