NOD tussen 25 maart en 1 april

Bij mij hetzelfde.. ik begin langzaam steeds meer symptomen te krijgen dat de ongesteldheid er aan komt.. Maar zou toch erg graag willen testen. 
Nog andere mensen die mee testen? Ik geloof dat de meeste mensen al goed nieuw hebben gehad deze maand toch? :)
 
Hallo allemaal.
Vrijdag was mijn NOD. Vanaf dinsdag al wat bruine afscheiding. Dacht dan ook dat het snel zou door komen maar nog geen menstruatie. Zo nu en dan wat bruine afscheiding en twee keer een beetje roze. Heb dit wel vaker maar dan word ik wel snel ongesteld binnen enkele dagen. 
 
 
Ja we hebben al veel preggos op de forum zitten hoor! Ik had net kleine pijnscheuten in mn linker zij. Deze herkende ik helemaal nergens van... Ook nog nie ongie.. Ben zo benieuwd of ik morgen positief test. Dan is het net zoveel dagen na mn NOD als toen ik positief testte voor Novella! 
Test je morgen dan ook mee, Mar?
 
Hoi allemaal!
Met veel plezier alle berichtjes gelezen. Ik zou graag met jullie meepraten. Wij zijn nu 1.5 maand bezig met zwanger te worden. Vorige maand was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was, maar werd toen wel ongesteld. Deze menstruatie was wel anders dan normaal(veel minder, een dag wel ingesteld, dag niet, toen wel weer een beetje). Nu moest ik afgelopen zondag ongesteld worden maar aangezien ik me niet anders voelde niet veel aandacht aan besteed. Ook een onregelmstige cyclus  (28-36 dagen) Gisteren vond mijn man het wel lang duren, dus getest. Eigenlijk een test gedasn om te bewijzen dst ik niet zwanger was) Test knalde binnen 5 seconden naar positief (heel blij maar o zo spannend!) Daarna een cb met tijdsindicator gedaan en die gaf aan 3+.. 
Zijn natuurlijk heel blij, maar ik heb bijna geen klachten. Alleen steken in mijn heupbot (weet niet of dit zo noemt hoor Haha!) Herkent iemand dit?
Sorry voor mijn lange verhaal!
 
Hoii Allemaal, 
Ik ben nieuw op dit forum en het lijkt mij super leuk om ons verhalen met elkaar te delen. 
Ik was in juli 2017 in verwachting na 10 weken en 2 dagen hoorde ik van me verloskundige dat het hartje helaas was gestopt ik ben der nog steeds kapot van omdat ik nu nog steeds probeer zwanger te raken. Ik ben gecurreteerd op 20 oktober 2017 en aangezien mijn bevallingdatum 21 april 2018 zou zijn komt alles heel dicht bij en nog steeds geen resultaat misschien omdat ik heel erg mee bezig ben. Vandaag was mijn NOD 1 april en ik heb een paar keer getest en het test blijft negatief. Ik ben normaal altijd ongesteld cyclus 27 dagen. Ik heb wel af en toe menstruatiekrampen. Ik hoop dat het morgen uitblijft dan zit ik op cyclus van 28 dagen wat ik raar vind want ben altyd op tijd geweest. Ik blijf hoop hebben ookal heb ik paar keer voor mijn NOD en op mijn NOD negatief getest. Mijn vraag is hebben jullie dit ook meegemaakt? En kan het nog zijn dat ik toch zwanger ben? en hoelang heeft het bij jullie geduurd? Mocht ik 2 april toch ongesteld worden dan zit ik op ronde 6. En ik heb altijd een cyclus van 27 dagen ik hou het bij via de app.  
Groetjess
LL UU
 
Hey Bme. 3+ weken zwanger zou indd moeten kloppen. De cb tijd indicator telt vanaf de bevruchting. Als je naar de vk gaat, gaat ze natuurlijk tellen v.a. je eerste dag van je laatste menstruatie. Dan zou je nu zo'n 5 weken zwanger moeten zijn. Ik kreeg met mn eerste zwangerschap pas met 6 weken klachten. Het was echt van de 1 op de andere dag. Ineens werd ik overal misselijk van en bleef ik spugen. Voornamelijk door zoete geurtjes zoals dove deo en mn vriend zijn kersen wax haha. In ieder geval, gefeliciteerd! Niet iedereen hoeft gelijk klachten te hebben. Sommige vrouwen voelen zich hun hele zwangerschap wel prima.
 
Terug
Bovenaan