NOD tussen 25 maart en 1 april

Hoi LL UU, wat vreselijk dat je een mk hebt meegemaakt. Ik snap dat het heel moeilijk voor je is als je toen des tijds bevallingdatum nadert. Toen ik zwanger was van mn dochter, testte ik donderdags heel licht positief terwijl mn nod de maandag er voor was. Die zaterdag testte ik een knallende postief met de cb tijd indicator 2-3 weken zwanger. Dus het kan zijn dat je lichaam niet genoeg hcg aan heeft gemaakt nog om positief te testen. Echter was 30 maart mijn nod, ik ben nog niet ongesteld en testte vanochtend negatief. Dus het kan ook zijn dat je niet zwanger bent. Maar we hopen natuurlijk op de eerste ?
 
Hoi Mommy of my Novella, bedankt voor je reactie! Dus die 3+ staat voor de dag van de bevruchting? Want in de gebruiksaanwijzing stond dat je bij 3+ 5 weken of meer zwanger bent.. moet er dus gewoon de twee weken voor mijn eisprong bij optellen? Vind het zo lastig en heel spannend allemaal!
Wat jammer dat jij vanochtend negatief hebt getest! Hopelijk mag jij de volgende ronde positief testen!
 
Ja! Dat klopt dan ook wel, toch? 3+ weken op de indicator is dus 5 weken of meer zwanger. Maar aangezien je een week over tijd bent, is het uiteraard 3 weken na je bevruchting en zou je dus zo'n 5 weken zwanger moeten zijn. Maar als ik er over na denk, omdat je ook wel onregelmatig ben, zou je zo maar bijna 6 weekjes of al 6 weekjes kunnen zijn. Ligt er maar net aan wanner de ei bevrucht is! Ik zie indd het meest logica in 2 weken optellen bij je eisprong, ja, Voornamelijk omdat je onregelmatig bent! 
En ja, maar het geeft niet. Het is onze tijd nog eventjes niet. Het was pas onze eerste ronde en mn lichaam zal wel nog moeten ontpillen. Al hoe wel ik maar 3 maandjes mn pil heb geslikt haha.
Ik zat er net over na te denken... Nu zwanger betekent in december bevallen. Maar ik zou eigenlijk heel graag met mn vriend en dochter op vakantie willen gaan naar mn familie in Amerika voor de kerst.. Ik heb ze al 9 jaar niet meer gezien, en ik mis ze behoorlijk veel. De feestdagen is het altijd erg moelijk, zoals Pasen.
 
Hoi Mommy of my Novella, ik ga maar gewoon uit van 5 weken, als ik op internet invul wanneer mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was, kom ik uit op 5+2. Ga daar dus nu maar van uit.
Zo, 9 jaar is lang! Ik snap dat je je familie dan heel erg mist! Hopelijk kun je er in december heen!
 
Ja ik heb gestest.. Maar negatief.. Ben al 2 dagen over tijd.. Maar ik denk dat mijn menstruatie wel zal komen binnenkort.. Heb namelijk lichte krampjes en mijn temperatuur zakte vanochtend. Ook zijn mijn gevoelige borsten alweer helemaal weg.. 
Tenminste om 7u was deze 36.4 en om 9u was deze toch weer 36.7. Normaal test ik om 8u en dan heb ik 36.7-36.8 graden.. Ik neem aan dat ik dan toch een temp daling heb gehad toch? 
 
Oh kijk, bme. Dan is dat duidelijk haha. De verloskundige zal wel 1 of 2 dagen schelen met jouw berekening. Maar zij zal precies zien hoe ver je bent dmv een echo van 8 weken en deze bevestigen met de 12 weken echo. En ja, mijn gevoel zegt dat het tijd is om ze op te zoeken!
Ik verwacht ook mijn menstruatie, vino. Ben zover dat ik em gewoon wil hebben. Duurt me te lang! Ik heb begrepen dat je temp het meeste betrouwbaar is als je meet wanneer je net wakker bent, in bed. En dan elke dag, het liefst rond dezelfde tijd. Dan zou het duidelijk moeten wanneer deze verhoogd of verlaagd is.
 
@ vino, je moet altijd op hetzelfde tijdstip voordat je uit bed stapt tempe. Daarna heeft geen zin meer omdat je temp dan altijd hoger zal zijn. Wat is je gemiddelde temp na je menstruatie? 
 
 
Terug
Bovenaan