NOD tussen 25 maart en 1 april

Hopen dat we dan inderdaad een mooi paascadeau krijgen! Ik zal het laten weten na de paasdagen, want dan zit ik in het buitenland! 
 
@nafthalie janssen
Ik zie jouw berichtje nu pas! Ik heb precies hetzelfde. Kan het met niemand er over hebben omdat ik het geheim wil houden, en mn vriend doet er zo nonchalant over hahaha. Maar ik vind het ook gelden bij een hond, ja! Ik ben vanavond de hele avond al misselijk met hoofdpijn, en alles ruikt zo sterk! Dit had ik ook met mn 1e zwangerschap! Hopen dat mn lichaam me niet in de zeik neemt haha
 
Nou ik kon het niet laten....
heb 2 testen gedaan, action en predictor en allebei een lichte streep!!? nog geen 2 maanden na de curretage!
ik ben bang en lichtelijk blij..
morgen of overmorgen nog maar een keer kijken..
 
@jorienh
Wat spannend! Een streepje is een streepje. Ik duim voor je!
Ik kan ook echt niet wachten. Nu al twee dagen wat misselijk en zeurderig gevoel wat toch niet weg trekt. Maar toch wacht ik nog even. 
 
Ja spannend!!
ik had al een paar dagen gloeiende wangen wat ik noet kon plaatsen en een beetje geirriteerd van onder zeg maar.. verder niks dus ik dacht ook niet dat het raak was, maar goed dacht ik de vorige keer ook?
wanneer ga jij testen??
 
@Jorienh
Wat leuk! Inderdaad, een streepje is een streepje. Vorig jaar had ik een heeeeeel licht plusje toen ik testte met clearblue. 3 dagen later met een digital test getest, en toen stond er 3 weken zwanger! Dus ik duim ook voor je. Ik ben ook al 2 dagen erg misselijk en vind vandaag echt alles stinken. Maar ik moet nog een week wachten! 
 
@ Mommy of my Novella bedankt voor je reactie.
 
Mijn vriend doet er ook redelijk nonchalant over ik heb al een prinsesje van 7 en had bij haar het volgens mij niet zo extreem als nu.
Mijn onzekerheid ondanks alle kwaaltjes is enorm groot ook vanwege me cyclus het kan deze maand of 24 of 28 dagen zijn heb normaal altijd 28dagen me cyclus maar vorige maand 24dagen waarschijnlijk door me miskraam of de 28ste me NOD of 2 April mijn NOD heb 1 test van de action gedaan maar die gaf nog niks aan weet van mijn eerdere zwangerschap dat mijn HCG heel laat om hoog komt.
Maar tot nu toe misselijk gevoelige boobies en prikkelbaar en over geurtjes gesproken ga nog net niet over me nek en vandaag voor het eerst vanwege een drukke dag en niet goed gegeten te hebben tril momenten.
We houden elkaar nog even in spanning, een fijn weekend toegewenst.
 
veel liefs 
 
Terug
Bovenaan