NovemberBaby

@ pandababy wat leuk net een week na elkaar. En zeker spannend de echo.. ik snap je helemaal met spanning en alles wat je voelt. En met niemand er over kunnen hebben. Erg blij met de forum. Met elkaar kunnen delen.
Het is erg lastig als de stoelgang niet op gang wilt komen. Zou er ook niet te lang mee wachten. Volgens me huisarts kon het zijn dat ik de hele zwangerschap er last van kon hebben. Ook niet een fijn vooruitgang. Maar ja hopen dat het beter word en bij jou ook.

@ pandababy wat leuk net een week na elkaar. En zeker spannend de echo.. ik snap je helemaal met spanning en alles wat je voelt. En met niemand er over kunnen hebben. Erg blij met de forum. Met elkaar kunnen delen.
Het is erg lastig als de stoelgang niet op gang wilt komen. Zou er ook niet te lang mee wachten. Volgens me huisarts kon het zijn dat ik de hele zwangerschap er last van kon hebben. Ook niet een fijn vooruitgang. Maar ja hopen dat het beter word en bij jou ook.

@Hopsasaa Ik heb eerst een afspraak op 4 april (die 45min duurt) en de echo dus pas op 29 april als ik iets langer ben dan 10 week. Ik vind dat ook best wel lang wachten dus.. en jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Ik zit zelf niet op Facebook, dus kan niet deelnemen aan die groep, dus blijf ik lekker op dit Forum kletsen.
@Kimmieee Gefeliciteerd! Ik heb ook die menstruatieachtige krampen. Ik had dit al een week voordat ik mijn menstruatie zou verwachten, maar ik werd maar niet ongesteld. Heb toen na 4 dagen overtijd getest. En ik wist niet wat ik zag, eindelijk een positieve test! Later op de dag nog 1 gedaan want ik geloofde het niet.. Maar toen ik de verloskundige belde, zei ze dat deze pijntjes erbij horen ivm rekken van de baarmoeder.
@Petronella Oh zo fijn om even je zorgen of ervaringen te kunnen delen. Het liefst vertel ik het iedereen die dicht bij me staan.. maar dat ga ik dus echt niet doen. Ik wil ze leuk verrassen, ze verwachten het dus totaaaal niet bij ons, haha. Ja nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit moeite heb met naar de wc gaan. Maar wat nog niet is kan ook nog komen natuurlijk. Ik hoop het niet. Maar je bent dus niet misselijk?

[quote quote=10182398]@Petronella Ja bij komen ze gewoon zo af en toe en dat is behoorlijk irritant hehe. Ik heb juist diarree achtige ontlasting (sorry klinkt vies). Las al dat het 2 kanten op kon. Of verstopping of diarree. Ik drink voldoende de gehele dag door en eet normaal. Heb niet extreme eetlust. Ook voel ik me vaak “vochtig”. Ik heb normaal nooit last van afscheiding ofzo. Maar elke x denk ik: ojee toch ongesteld? Maar dan is het gewoon waterige afscheiding dus. Lekker vies praatje weer. Oh je bent al een dikke week verder dan mij! Spannend he zo’n afspraak?! Heb er zelf echt zo’n zin in! Wil weten of alles goed zit en of er überhaupt iets zit. Haha. Wat een angst kun je hebben he? En inderdaad denk dat je het pas geloofd als je het ziet! Las dat je 36 bent, ik ben 32 jaar ook onze eerste kindje. Spannend![/quote]
De diarree herken ik heel erg van mijn eerste zwangerschap. Het hele eerste trimister kwam alles er weer uit. Was daarna wel over trouwens!

Hee dames! 

Ik sluit me ook aan! Nu 5+4 ?
Zelf berekend ergens rond 18 november. Heb 19 april mijn eerste echo, heel erg benieuwd naar! 

@petronella  wat leuk dat we tegelijk onze eerste echo hebben! Ik vind het ook heel spannend. Heb veel last van buik krampen en steken en word hier erg zenuwachtig van. 
Voor ons is het echt een wonder aangezien ik PCOS heb en na 3.5 jaar hadden we echt niet meer verwacht dat het zonder hulp zou lukken. Ik hoop dat ik me na de eerste echo wat rustiger ga voelen. 
Heeft iemand enig idee of ik mee kan doen aan moeders voor moeders? Weet niet of dat mag als je pcos hebt. 

Terug
Bovenaan