NovemberBaby

@Zeep Aaah ja vervelend van die diarree. Het is niet dat ik drang heb of iets. Maar het hele eerste trimester ja? Bleh!! Haha.

@FamkeJanna Gefliciteerd meid! Ik zit op 5+2! Ook jouw eerste kindje? 

@pandababy 

wat leuk! Gefeliciteerd!!
ja het is ons eerste kindje! Van jou ook? Heb je al last van kwaaltjes? ?

Ik weet het nu ongeveer een week de 20e zou ik ongesteld moeten worden. Ik was al een paar dagen heel misselijk en toen een test gedaan en nog een en nog een. Ik geloofde het niet ? ik zou 4 w en 2 dagen zwanger nu moeten zijn.

@pandababy [quote quote=10182599]Ik weet het nu ongeveer een week de 20e zou ik ongesteld moeten worden. Ik was al een paar dagen heel misselijk en toen een test gedaan en nog een en nog een. Ik geloofde het niet ik zou 4 w en 2 dagen zwanger nu moeten zijn.[/quote]

@FamkeJanna ja ook mijn eerste kindje! Super leuk, ben echt nog nooit zo intens gelukkig geweest voor mijn gevoel! Ik heb soms menstruatie achtige pijn, ik voel afscheiding lopen, heb nu 3 dagen last van diarree ontlasting (niet met super drang en ook niet vaak). En vanaf vandaag wat misselijk. Dan eet ik iets en gaat goed, maar daarna weer misselijk. Dus ben bang dat de misselijkheid mij niet overslaat.
En... Heb jij ook last van kwaaltjes? 

@myfirstbabymomma ooh je weet het ook nog maar net!! Wat spannend he? Ik had een bonkend hart in mijn keel toen ik de test deed. Ik had nog een Kruidvattest liggen (die 2x5,-). Omdat ik een x eerder over tijd was, maar gewoon ongesteld werd. 
En ik geloofde die test niet. Ik zag 2 streepjes en keek mezelf met ongeloof aan in de spiegel. Ik had verwacht dat ik zou huilen van geluk. Maar ik liep slaapkamer in (vriend sliep nog) en ik zei... Omygod ik ben zwanger!!! Hij meteen rechtop in bed met een smile! En we hebben daarna nog test gekocht om zeker te zijn hahahaha. Zwaar ongeloof dus. 
Nog steeds eigenlijk... 
Heb je al contact opgenomen met een verloskundige? Of wacht je na het weekend?

@pandababy
Wat super leuk!
Heb zelf ook wel last van wat kwaaltjes, pijnijke borsten, met vlagen wat misselijk, sommige soorten eten staan me ook niet meer aan. En ook inderdaad wel die menstruatiekramp, soms ook wel even flink. Zakt daarna weer af gelukkig. Vind het heel spannend, ben op zulke momenten dan wel bang dat het misgaat.
En s'avonds heel erg moe.

@pandababy  

Ik heb al een paar dagen geleden het aanmeldformulier ingevuld bij de verloskundige, die belde mij de zelfde dag nog terug. 8 april mogen wij komen voor kennismaking en voor de eerste echo. 
Alleen is het nog spannend of het inwendige of uitwendige echo is. Het liefst natuurlijk uitwendig maar dat is nog even afwachten.
Heb jij al contact gehad? En weet je al wanneer je mag komen om na de kleine te kijken ?? 

Terug
Bovenaan