NovemberBaby

@FamkeJanna jaa vooral die krampjes beangstigen mij ook. In combinatie met de afscheiding denk ik ook echt elke keer (echt dom) ohhh toch ongesteld. Ik denk omdat je vaak toch teleurgesteld werd als je iedere maand ongesteld werd zit dit er toch in. Maar je hebt dus ook al wat kwaaltjes.. borsten heb ik ook bij vlagen. Nou verder voel ik me prima hoor. ? Mag ik vragen hoe oud je bent?
@MyFirstBabyMomma oh fijn!! Ik heb op 4 april een eerste afspraak. Het was mij niet duidelijk of ik dan ook een vroege echo krijg. Maar 29 april staat de Termijn echo pas gepland. Duurt nog een maand.. 
Ja ik hou persoonlijk niet zo dat mensen mij onderzoeken of aanraken. Dus inwendig vind ik ook wel even slikken als dat moet. Nu ik zwanger ben moet ik het gevoel maar even opzij zetten. 
Nu jij zo zegt naar de kleine kijken.. aahw echt beseffen dat je straks die kleine gaat zien op de echo.. ik besef het echt nog niet! Zo onwerkelijk!! 

@preggochyntia dat had ik ook in het begin veel krampen en steken. De verloskundige kon me daar gelukkig op me gemak stellen . Was de baarmoeder of de darmen. 
Mag ik vragen wat PCOS is? Erg leuk dat je nu zwanger ben en zeker na zo lange tijd wachten. Hoever ben je nu? 

@pandababy klopt zou het ook het liefst aan iedereen willen vertellen.. nog even wachten willen als alles goed gaat het met het paasweekend vertellen. Morgen komen de kids van mijn man dus hoop dat ze er niets van merken. 
Ik ben niet misselijk alleen als ik wat te weinig gegeten heb. Wel moe. Liefst lig ik om 21uur op bed. Dan is het kaarsje wel uit. Zo nu ook wel. En af en toe wat last van me humeur haha. 

@pandababy

Klopt! Elke keer naar toilet gaan is heel spannend. Elke keer opgelucht dat het maar gewoon afscheiding is, haha.
Ik ben 28! En jij?

En voor de verdere dames ook gefeliciteerd! Ik ga ook uit van een eerste inwendige echo, maar vind het prima. Het is voor een goed doel en het is niet erg vervelend. Heb ervaring van andere onderzoeken. Er zijn ook verloskundigen die het uitwendig proberen als je bijvoorbeeld nog heel slank van jezelf bent. En anders gewoon aangeven dat je het spannend of ongemakkelijk vind!

@preggocynthia

Gefeliciteerd! Wat super leuk voor je, zeker omdat je het niet had verwacht met PCOS!
Wat betreft moeders voor moeders, ik zou even contact op nemen. Volgens mij heeft je PCOS hier geen invloed op,  het gaat om het HCG hormoon.
Ik heb me ook bij ze aangemeld, volgende week dinsdag morgen komt er iemand langs! :)

@Petronella oh ja echt zo goed mogelijk voor je houden... Is vet moeilijk en spannend tegelijk.
Ja ik ben juist niet moe, voel me wel fit! Slaap wel ontzettend slecht. Misschien komt het nog haha. 

@FamkeJanna oh jij hebt het dus ook?! Haha. Ik ben 32 jaar. 
Ja ik ben er gewoon niet zo dol op. Zelfde geld voor een uitstrijkje, maar het is super belangrijk. Dus kan me er wel overheen zetten. En ja .. ik ben nu zwanger dus kan er toch niet meer omheen. Alles voor de baby ?

Terug
Bovenaan