NovemberBaby

@pandababy

Ja dat inwendige zit mij toch dwars is toch iets wat mij niet zo fijn lijkt. 
Ik hoop dat je 4 april meteen die echo krijgt, ookal zou je niet veel kunnen zien het is toch iets wat iedere vrouw meteen wilt.
Voor mij is t ook nog onwerkelijk dat er iets groeit in je buik. 

Hier nog een novembermama to be 
Ik mag 12 april voor de eerste echo dit zal via het ziekenhuis gaan ik ben namelijk zwanger geworden via IVF. 

Iemand anders ook via IVF zwanger?

[quote quote=10182715]@pandababy Ja dat inwendige zit mij toch dwars is toch iets wat mij niet zo fijn lijkt. Ik hoop dat je 4 april meteen die echo krijgt, ookal zou je niet veel kunnen zien het is toch iets wat iedere vrouw meteen wilt. Voor mij is t ook nog onwerkelijk dat er iets groeit in je buik.[/quote]
Uit ervaring kan ik vertellen dat een inwendige echo echt peanuts is, je merkt/voelt er nauwelijks iets van. Als je ooit iets met een eendenbek hebt gehad, spiraaltje hebt laten plaatsen of een uitstrijkje hebt laten doen dan is dit echt een makkie. Zelf seks voel je meer dan dit!

@pandababy
jaaaa! Dat, en ik ben tegenwoordig elke ochtend 0600 klaarwakker ? plassen, honger, dorst en dan weer plassen, op m’n zij draaien maar zere borsten dus weer op de rug, dan gevoelige darmen en ohja, plassen! 

?

[quote quote=10182748] Uit ervaring kan ik vertellen dat een inwendige echo echt peanuts is, je merkt/voelt er nauwelijks iets van. Als je ooit iets met een eendenbek hebt gehad, spiraaltje hebt laten plaatsen of een uitstrijkje hebt laten doen dan is dit echt een makkie. Zelf seks voel je meer dan dit![/quote]
@zeep
Nou ik heb dat allemaal nog nooit gehad, heb ik de leeftijd denk ik ook niet voor. Het gaat meer om het idee dat iemand anders dan je partner daaronder zit.

Hier ook een mama to be :) Eerste kindje en 8 april eerste echo. Leuk om met jullie verhalen mee te lezen. Ik heb vooral last van slecht slapen, heel vroeg wakker en sinds gisteren ook fijne hoofdpijn. Het hoort er allemaal bij denk ik dan..

@MyFirstBabyMomma Ik begrijp je zo hoor. Ik ben ook niet iemand die snel naar een dokter gaat en dat ze aan je lichaam zitten. Alleen ik weet ook heel goed dat het gewoon nodig is en dan, moet ik me echt overheen zetten.

Ja, ik ben 4 april dan precies 7 weken. En ik lees hier op het forum dat vrouwen 6w 2 dagen zijn en al een echo hebben gehad. Dus.. lijkt me zo raar dat ik dan tot week 10 moet wachten. Vaak heeft het te maken met eerdere miskraam, bloedverlies etc dat je wat eerder kan. Nah, ik zie het wel. 

En inderdaad... zo onwerkelijk!!

Gefliciteerd MollyK! Super dat je zwanger bent! 
Jij ook gefeliciteerd Lynnepin!
Dat slecht slapen herken ik zo! Echt mega vroeg wakker, klaarwakker, wc.. haha. Hoort er inderdaad bij en ik neem het voor lief.. Ben zo happy met de zwangerschap!
@Zeep Fijn dat je me zo kan geruststellen! Ik hou er dus niet van dat er iemand anders daar bezig is, maar ik weet ook gewoon dat het erbij hoort. Is gewoon een schakelknopje, mocht ik inwendig moeten, dan zet ik me er overheen! We will see!

Terug
Bovenaan