NovemberBaby

@FamkeJanna Hahahha zo ontzettend herkenbaar dus!! Ik was vanochtend om 5:30uur al klaarwakker en dan denk je, ahw nog even liggen. Maar je hebt daar gewoon geen zin meer in. Maar ik ben in de avond ook echt niet moe. Zo raar. Voor de zwangerschap kon je me soms al om 21:30uur in slaap op de bank treffen.. hahaha

Thanks pandababy! Ik weet niet precies hoever ik ben. Mijn cyclus was zo ontzettend onregelmatig. Maar het is met ovulatietesten gelukt. En als ik van die periode uitga,  ben ik nu 5 wk. Bij mijn eerste echo dus iets meer dan 7 wk en ergens eind november uitgerekend. 
Ik begrijp het wel dat niemand erop zit te wachten dat de echo inwendig zal zijn, maar als je er even bij stil staat, zullen er nog meer mensen daar beneden bezig zijn gedurende de zwangerschap en bevalling. De eerste keer dan maar even over die hoge drempel heen. Zeg ik nu stoer haha, maar we zullen het de 8e meemaken. 
Verder was het bij mij ook 5.30u vanochtend ja. Super fijn! 
Andere mama's to be hier natuurlijk ook allemaal van harte met de zwangerschap!

Van harte iedereen,
Ben ook weer zwanger na 3 heftige miskramen. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen, ben superblij maar heel erg bang.

Vaak in paniek omdat ik niet weet of dit verkeerd gaat aflopen, 1e miskraam was bij 5 weken, 2e was bij 12 weken, en de 3e bij 6 weken. Hopelijk verloopt het goed voor ons allen, geniet ervan!

@Lynnepin Ik zit vandaag op 5w3d. Tenminste als mijn cyclus dit keer gewoon weer 27 dagen was. Zeker weten hoor ik pas de 29e van April. Ik heb 4 april de eerste afspraak maar is dus niet duidelijk of ik dus ook een echo zal hebben ivm ze meteen termijnecho op 29 april plande. 
En inderdaad je hebt helemaal gelijk hoor. Ik denk dat dat de knop bij mij redelijk snel omgaat. Alleen nu moet ik er gewoon niet aan denken. Wie vindt het nou prettig he? Hahah

@AndreaSG ooeh wat heb je al veel narigheid mee gemaakt. Ik snap heel goed dat je ontzettend bang bent. Natuurlijk gaan we er dit keer vanuit dat het gewoon goed gaat zijn! Ik wil je in ieder geval met deze zwangerschap feliciteren! 

Wat ‘fijn’ dat ik niet de enige ben die ‘s ochtends zo vroeg wakker is. Hier is het al een week 06.00u. En dan ook echt klaar wakker! Ik stort ‘s avonds wel helemaal in, lig het liefst om 21.00u al in bed haha. 

@petronella oh gelukkig, ik hoop dat als ik woensdag bij de vk ben geweest ik ook wat geruster ben.  En ik ben nu 7+1 als het goed is maar dat weet ik a.s woensdag pas zeker.
PCOS in het kort uitgelegt wil zeggen dat ik niet maandelijks een eisprong en menstruatie heb. Het verschilt wel een beetje per vrouw maar om een voorbeeld te noemen ik had ongeveer 5 menstruaties en dus eisprongen per jaar. 
@FamkeJanna oke dankjewel! Dan ga ik mij gewoon aanmelden want ik wil uiteraard ook andere vrouwen helpen. 
@Lola K  nee absoluut niet regelmatig als ik 1x per 3 a 4 maanden ongesteld werd had ik geluk. Dus dit is echt een wonder. Mijn gyn heeft altijd gezecht dat het zonder hulp niet zou lukken.. heb ik hem toch even mooi het tegendeel bewezen! 

@Lola k 
Toevallig ben ik van 1 tot 5 februari wel ongesteld geweest en het zou in die cyclus ook gebeurt moeten zijn. Vandaar dat ik en de huisarts uit komen op 7 weken. 

thanks Pandababy 
Ik heb nu wel extreem erge menstruatiepijnen en heb elke keer het gevoel dat in elk moment ongesteld moet worden. 
De borsten zijn nog wel gespannen en vanmorgen had ik voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan maar die gaf gelijk een knaller. 
Mijn (schoon)moeder  en (schoon)zus zeggen allemaakt dat het erbij hoort 

Iemand hetzelfde meegemaakt en toch de zwangerschap voldrage? 

Terug
Bovenaan