Heel herkenbaar allemaal! Ik heb ook een vriendin die nu 3 jaar bezig is, ik ben van ons vriendinnengroepje van 4 dames nu de 2e die op dit moment zwanger is. Zij heeft volgende week haar 2e ixci behandeling. :'( zo oneerlijk.
Wel goed @Lynnepin om het apart te vertellen inderdaad misschien was dat in mijn geval ook tactischer geweest..
Gelukkig... heb ik het al verteld, we waren de dag na de test samen en ze vroegen toevallig hoe het met mij ging en onze wens. Toen werd ik knalrood en huilerig van blijdschap. Alleen was toen wel ons geheimpje verklapt. Ze pakte het gelukkig supergoed op, en de dag erna hebben we nog even gebeld.

Ik vind het dus heel moeilijk om als mensen ergens naar vragen om te liegen, of inderdaad geen wijn meer te bestellen terwijl ik dat eerder altijd deed en wil het graag zelf vertellen ipv dat er naar gegokt wordt, net als wat jullie zeggen.
De nieuwe tactiek is de komende 4 weken zo min mogelijk sociaal contact in het openbaar (zoals met vrienden en ouders icm diners/uitgaan/wijn) en dan met een dikke 10 weken vertellen, dan staan er ook weer sociale activiteiten op de planning.
Ondertussen rijd en werk ik veel met paarden, ik merk aan mezelf dat ik dat nu iets spannender vind maar schijnbaar (volgens verloskundige) niets om me zorgen over te maken!
Jullie allemaal sportief?