Aah wat naar dat je dat hebt meegemaakt babynov. Je gaat er niet vanuit maar het kan altijd gebeuren. Hoe ervaar je nu je vroege zwangerschap? Sta je daar ook heel anders in? Superfijn dat alles goed was met de echo!!
Haha, dat snap ik dan wel PreggoCynthia. Houden ze er nu ook rekening mee? Roken ze bijv niet meer binnen?
Wees blij dat de klachten meevallen toch Zeep? Ik heb veel gelezen hier dat de échte symptomen vaak rond week 8 komen, dus ik ben benieuwd. Hoe was dit bij je eerste zwangerschap?
Hoe reageerde je ouders Shan_? Wat tof dat je zo snel een tweede echo hebt, heb je er dan nog een met 12 weken?
CKtje, hoe je de boodschap ook brengt. Voor haar zal het altijd zwaar zijn. Het gewoon open en eerlijk met begrip voor haar bespreken is eigenlijk alles wat je kan doen toch?
Hé V I O, ik ben op dezelfde datum uitgerekend als mijn berekeningen kloppen. Nu dus 6 + 1. Hoe komt het dat jij al een echo gehad hebt? Ik heb hem pas maandag en dat schijnt al vroeg te zijn ivm mijn miskraam de vorige keer. Hoe was het om de echo te zien? Lijkt me zo’n fijn gevoel.
Lynnepin. Ik ben ook nogal een gezelligheidsdier, maar ik regelde het gewoon met de barman of mijn partner. Of ik dronk heel onopvallend mijn wijntje niet op en goot er dan steeds een beetje uit. Zelfs met ‘carnaval’ heb ik gewoon een veldfles meegenomen met vodka (lees water) en ik ben er gewoon mee weggekomen. Thuis heb ik alcoholvrije gin, dus ik drink nog regelmatig ‘gin tonic’ en ik speel een beetje mee met de ‘kater’. Misschien kun je toch een oplossing verzinnen?
Ik rij ook paard Stephsnovbaby. Niet meer fanatiek, maar die van mij is best groot 1.80m en ik merk dat ik dat toch spannend vind. En mijn paardrijbroeken zitten ook al een beetje strak haha. Maar dit is heel persoonlijk. Als je merkt dat je op een gegeven moment onzeker wordt zou ik wel stoppen. Anders voelen ze dat toch aan.
Gefeliciteerd Sháron. Geniet ervan!
Zo, volgens mij heb ik nu iedereen gehad : ) Hier alles goed. Al kruipen de dagen echt heel langzaam voorbij richting de eerste echo aankomende maandag. Pff. Ik hoop dat ik het daarna een beetje los kan laten, op dit moment geniet ik niet en ben ik vooral bang dat het mis gaat. Snap er niets van, ik ben normaal zo nuchter..