NovemberBaby

@Hopsasaa Jep ze roken nu buiten, wat mij enorm helpt om te stoppen. 

Net mijn eerste echo gehad!! Ben zo blij alles was goed en de hartslag was erg sterk! wel berkent het apparaat dat ik nu 6+5 ben ipv 7+5 maar dit is niet erg en komt door mijn onregematige menstruatie. 
Zo bijzonder om het 'knipperlichtje' te zien wat dus het hartje is.

@preggochyntia wat fijn dat alles er goed uit ziet! Ik moet nog een paar uurtjes wachten.. om 20uur mogen wij de echo laten maken. Ben zo benieuwd.

Cktje nee! Wat schrikken. Zeker gezien je verleden. Misschien niet wachten en gewoon de vk bellen. Zij kunnen je vast adviseren in zo'n situatie.
PreggoCynthia wat bijzonder! Ik ben jaloers haha.Ook op jou Petronella. Nog iets meer dan 2 uur. Ben benieuwd hoe jij het ervaart.

Ja beetje een opluchting maar toch onzekere periode. We gaan het waarschijnlijk wel onze naasten vertellen omdat we toch blij zijn dat het nu (nog) goed is.
Over 2 weken op eigen verzoek echo bij verloskundige ivm miskraam, gelukkig doen ze er niet moeilijk over. Als dan nog alles goed is dan ben ik al over de periode heen van de miskraam dus dan zijn we al meer gerust.
Mijn vriend blijft sceptisch, hij heeft liever dat die al 'negatiever' denkt dat de klap minder is dan dat we weer hartstikke blij zijn en dan de klap 10x zo hard is.
We blijven genieten van de kleine momenten.
Ik voel me totaal anders, voel steekjes en meer symptomen dan de vorige keer. Vorige keer had ik (onbewust denk ik) het gevoel te wachten met dingen kopen tot 12 weken, gevoel was dus terecht. Dat heb ik nu totaal niet. Het liefste koop ik al van alles.

Echo vanavond gehad. Was allemaal goed. Wat is het toch bijzonder zoiets kleins te zien. Hartje klopte goed. En de berekening ook. Precies 7+3. Over 4 weken termijnecho.. op 24 april. Helemaal blij en opgelucht.

Terug
Bovenaan