NovemberBaby

Ooh wat heerlijk voor je Petronella ? Fijn dat je al even naar de kleine hebt kunnen kijken!! En ook fijn dat de berekening ook klopt!!

Klinkt goed petronella! Op naar eind april..
gebruiker10117508 vervelend van de misselijkheid. Dat herken ik gelukkig (nog?) niet. Mijn symptomen zijn nog licht. Af en toe wat hoofdpijn, steken in de buik en slecht slapen. Niet heel spannend, dus ik hoop dat het hier bij blijft.

@Hopsasaa,
ik ging eigenlijk mijn eerste echo krijgen op 1 april (ik denk dat de gynaecologe ook al door heeft nu dat ik een stresskip ben, vandaar). Gezien ik niet kon wachten ben ik dus afgelopen dinsdag geweest op vrije consultatie (moest wel 2u wachten, maar het was het waard!)
Eigenlijk ging ik gewoon om zeker te zijn dat het op de juiste plaats zat, maar als kers op de taart zag en hoorde ik de hartslag al. Achteraf gezien zeer goed nieuws, maar wel spijtig, normaal ging mijn man daar bij zijn (op 1 april), en nu was ik alleen toen ik het hoorde.
Ik denk dat ik sowieso zal vragen om elke maand eens te mogen gaan, doet mijn vriendin ook.

Wat fijn Petronella!
Oh ik wist niet eens dat dat kon V i o, maar wel fijn dat alles in orde was. 
Aankomende maandag is het zover, dan mogen wij ook voor de echo. Ik hoop echt zo dat alles goed is. Als alles goed is gaan wij het donderdag, vrijdag en zaterdag aan de ouders vertellen. Zondag dan mijn trouwjurk passen. Spannend!

@hopsasaa
Ga jij ook trouwen!? Ik ook haha 23 augustus. mijn probleem is ik heb me jurk al maar ben bang dat ik die niet meer pas dan.. 

Wat fijn Petronella!
Ik hoop niet dat de misselijkheid gaat doorzetten hier. Gister had ik af en toe een vlaag van misselijkheid maar vandaag liep ik al kokhalzend in de Albert Heijn en word ik de hele dag overvallen door misselijkheids 'aanvallen'. Gelukkig nog niet boven de pot gehangen maar moet regelmatig even diep in- en uitademen. Boh. Heb ik toch liever een beetje buikpijn af en toe, haha. 

Terug
Bovenaan