NovemberBaby

Ik kan mij aansluiten bij jullie. Ik ben ook ontzettend misselijk. Als ik al denk dat ik straks avond eten moet maken word ik gek. De misselijkheid is echt zo anders dan normale misselijkheid. Het zit nu niet in de buik maar meer bij dat stuk waar je doorslikt. Heb ook nog niet over hoeven geven maar ik lag  vandaag hele dag op de bank met een teiltje ernaast ? Ook begin ik nu echt moe te worden en ga ik eerder naar bed. 
Vraagje, dromen jullie ook zo raar? Ik heb echt hele rare dromen die van hak op tak gaan. Dat ik in een pipowagen midden in de woestijn zat met hele rare enge mensen met deegrollers. En dan ben ik ineens in een park met een kangeroe die langzaam veranderde in een gorilla. Nou gewoon bizar wel ?

[quote quote=10184863]Ik ben echt niet misselijk, kan dat wel?[/quote]
Ik ben ook helemaal niet misselijk, vraag me ook elke dag af of dat wel goed is ?

@Petronella Ja! Elke nacht opnieuw hele vreende dromen die indd van de hak op de tak gaan en waar totaal geen logica inzit dus begrijp precies wat je bedoelt haha. 

@PreggoCynthia grappig dat jij ook die vreemde dromen hebt. Echt bizar hoe die dromen in elkaar overlopen. Ik beleef een complete film tijdens mijn nachtrust ?

V i o Ja hoor, eerste zwangerschap was ik helemaal niet misselijk en heb een blakende en gezonde baby op de wereld gezet ;)
Geen rare dromen hier tot zover. Wel iedere ochtend om 06.00u wakker en ‘s avonds op tijd erin want die moeheid is niet normaal. 
Die misselijkheid zit bij mij ook echt in m’n keel ja! Zo gek.

Haha Zeep, dat iedere ochtend zo vroeg wakker hier ook nog steeds! Nou het zal er wel bijhoren allemaal. Ik heb net avond eten gegeten.. maar bah, voel me nu meteen weer niet lekker. Zo raar dat tijdens het eten dat wel prima gaat. 

Terug
Bovenaan