NovemberBaby

Ik heb ook geen last van misselijkheid, maar ik stel me er wel op in dat dit nog gaat komen. Zo niet, dan mag ik in mijn handjes klappen. 
Levendige rare dromen heb ik nu niet meer. In de periode rond mijn innesteling daarentegen wel. 
En dat vroeg wakker zijn, zit er bij mij ook nog in. Ben alleen nog niet vermoeider ofzo. Ben van mezelf al een slechte slaper, dus kan wel wat hebben.
Iedereen sterkte met de misselijkheid! ;)

Hier even een vraagje omdat het mij echt onzeker maakt.
Ik heb in het begin heel veel druk gevoeld in de onderbuik en heel erg misselijk geweest waardoor ik niks binnenhield of gewoon niet kon eten.
Maar sinds een aantal dagen voel ik niks meer en niet meer misselijk. Ik voel me echt heel raar, alsof ik mezelf niet ben, het gevoel zit in me buik en gaat gewoon niet weg. Alsof ik in een ander lichaam zit. 
Heeft iemand van jullie dit ook? 

Wij gaan volgend jaar pas trouwen Cynthia maar ze adviseren ons om nu dan een jurk te kiezen. Dat wordt wel spannend in augustus dan. Wat zegt de bruidswinkel ervan?

Vervelend die dromen Pandababy. Daar wordt je ook onrustig wakker van denk ik.

Hier ook wel onrustige dromen en iedere dag half 6 wakker.

Myfirstbabymamma. Het kan zijn dat je lichaam al gewend is aan de doses hormoon. Klachten komen en gaan vaak, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. 

Misselijkheid is hier met vlagen maar hoef nog niet te spugen. Naast het vroege wakker worden voel ik niet zoveel aan mijn lijf eigenlijk. Ik word er erg onzeker van. Gelukkig maandag de echo!

Die onzekerheid snap ik wel Hopsasaa. Er gaat constant allerlei gedachtes door je heen. Als je een keer of niets meer voelt ben je bang voor... Ben ik nog wel zwanger? Het komt natuurlijk ook gewoon omdat je maar wacht tot je naar de eerste echo mag! 
Tot die tijd super onzeker.. gelukkig mag je na het weekend! Ik hoop dat ik ook een echo krijg tijdens mijn eerste gesprek (4 april) maar dan ben ik 7 weken. En de termijn echo stond al gepland op 29 april. Dat is dus nog echt een maand wachten.
Hoop gewoon dat het bij iedereen gewoon goed zit. Of je nu kwaaltjes hebt of niet. Sommige vrouwen hebben echt nergens last van en hebben ook gezonde baby's op de wereld gezet. Die hebben dan eigenlijk gewoon geluk dat ze nergens last van hadden.

Hoi allemaal,
Ook ik word helemaal gek van de onzekerheid. Eerst had ik wel wat klachten zoals gespannen borsten, obstipatie en misselijkheid. Maar de spanning in mijn borsten en obstipatie is helemaal weg, en ben nog maar een beetje misselijk. 
Heb er helemaal geen goed gevoel over. Morgen de eerste vroege echo, heel erg spannend dus!! 
Groetjes

Hoi allemaal,
Ook ik word helemaal gek van de onzekerheid. Eerst had ik wel wat klachten zoals gespannen borsten, obstipatie en misselijkheid. Maar de spanning in mijn borsten en obstipatie is helemaal weg, en ben nog maar een beetje misselijk. 
Heb er helemaal geen goed gevoel over. Morgen de eerste vroege echo, heel erg spannend dus!! 
Groetjes

Hoi allemaal,
Groetjes

Terug
Bovenaan