NovemberBaby

@Hopsasaa die heb ik gister even gebeld en we gaan kijken op 2 augustus of er een stuk tussen te zetten is als dit nodig is. Tis natuurlijk even afwachten of me buik enorm groeit of niet. 

Hoi Hoi, 
Zo te lezen is ieder (aanstaande) Moeder toch wel onzeker. Ik heb er ook last van, ondanks het feit dat ik al mn vroege echo heb gehad en we toch echt hartjes zagen kloppen. 
Tot gisteren had ik echt redelijk last maar vandaag ineens helemaal niks, op wat lichte buikpijn na. Toch een vreemd iets die hormonen. 
Woensdag mogen wij voor onze 2de afspraak naar de verloskundige. Weet iemand of je dan weer een echo krijgt of is dit puur een praatje??? 
Ik hoop dat voor ons allemaal de onzekerheid afneemt en we echt helemaal kunnen gaan genieten. 
Liefs Sháron 

Hi sharon, aller eerst gefeliciteerd! Ik snap wat je bedoelt heb die onzekerheid ook nog ondanks een goede vroege echo. 
Ik heb dinsdag een 2e afspraak met de vk. Voor mij is dit alleen een praatje. Ik neem aan dat als je een echo hebt dit wel verteld word. 

Hoihoi,
Gisteren een echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien. Alles was perfect volgens de verloskundige, dus nu heel happy :) hopelijk blijft alles goed gaan!

Groetjes Renate

@gebruiker10113072 dit heb ik nu. Dan wordt je zo onzeker!!
Alle symptomen zijn een beetje aan het verminderen. Niet meer misselijk, de steekjes in de buik zijn nu veel minder en de gevoelige borsten zijn er nog mr ook veel minder.
Dan ga je weer denken dat het mis is, super eng!?

Wat fijn dat alles goed was Renate. Ik heb morgen de eerste echo. Doe het zowat in mijn broek van de zenuwen. Ik hoop ook dat alles goed is.

Terug
Bovenaan