NovemberBaby

Leuk om de reacties van de eerste echo's te lezen. Geniet een beetje mee van jullie ervaringen :) Ik moet nog een weekje wachten. Maar waar bij sommige de symptomen afnemen, nemen ze bij mij toe. Van sommige geuren wordt ik echt niet goed, mijn buik heeft zo'n misselijkmakende krampen en moe!! Mijn borsten blijven gevoelig en heb het idee dat mijn tepels al van vorm beginnen te veranderen. Er gebeurt vanalles..
Verder vrijdag het de eerste persoon verteld met wie ik een weekend naar Lissabon ging. Had het op een kaartje geschreven en haar die gegeven onder het mom van: nog voor je verjaardag en ivm je nieuwe baan. Heel mooi om alle emoties van haar gezicht af te lezen zolang ze de kaart las. Helemaal leuk. Nu nog meer zin om het gewoon iedereen te vertellen haha.. Nog even geduld!

Hallo allemaal, 

Ik had mij op het begin aangemeld maar verder niet meer gereageerd alleen meegelezen. 
Ik heb pas over 10 dagen mijn eerste echo vind het allemaal heel erg lang duren. 
Op het begin dacht ik nou misselijkheid valt mee maar die komt nu wel veel meer naar voren. Sinds gisteren heb ik weer heel erge buik krampen en gespannen borsten blijven. Ik ben soms wel erg bang dat het allemaal op niks uitloopt. 
Kan iemand daarom deze vraag beantwoorden? 
Als je zou een miskraam krijgen ben je dan nog wel misselijk en of gespannen borsten ?
en moet iemand ook nog zo lang wachten op de echo?

Hallo allemaal, 

Ik had mij op het begin aangemeld maar verder niet meer gereageerd alleen meegelezen. 
Ik heb pas over 10 dagen mijn eerste echo vind het allemaal heel erg lang duren. 
Op het begin dacht ik nou misselijkheid valt mee maar die komt nu wel veel meer naar voren. Sinds gisteren heb ik weer heel erge buik krampen en gespannen borsten blijven. Ik ben soms wel erg bang dat het allemaal op niks uitloopt. 
Kan iemand daarom deze vraag beantwoorden? 
Als je zou een miskraam krijgen ben je dan nog wel misselijk en of gespannen borsten ?
en moet iemand ook nog zo lang wachten op de echo?

Ik heb (gelukkig) geen ervaring met een miskraam dus op die vraag kan ik geen antwoord geven mollyk, maar ik moet ook nog wachten tot 10 april met de eerste echo :)

mollyk Heel spannend! Ik heb al een peuter rondlopen thuis dus ik had verwacht dat ik deze tweede zwangerschap minder spannend zou vinden, maar het tegendeel blijkt waar. Mijn eerste zwangerschap is verlopen zonder complicaties of gekke dingen en daardoor lijkt het in mijn hoofd nu bijna onmogelijk dat dit me nog een tweede keer gegund is. Alsof het nu fout moet gaan ofzo. Slaat natuurlijk nergens op, maar die onzekere eerste weken zijn gewoon killing. 
De zwangerschapskwaaltjes geven dan wel weer veel vertrouwen. Gelukkig nog 'maar' anderhalve week tot de eerste echo!

Hi dames,
gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
ik ben vandaag 6+1. Ik heb voornamelijk in de avond en in de auto misselijk (het komt niet tot overgeven). Verder heb ik gevoelige borsten maar voel ik me top. 
Het is heel stom maar door de onzekerheid denk ik hmm moet ik niet opnieuw gaan testen om te kijken of ik nog zwanger ben? (heeft iemand dat ook?)
ik heb de 23e, bij 9+3 mijn 1e echo dus dat wordt nog even geduld hebben. 
Succes dames??. 

Ook ik mag me hier melden. 12 april 1e echo en als t goed is 29 november uitgerekend.!
Alleen nu hoop ik dat 1 van jullie misschien een tip heeft. Ik ben sinds gisteren misselijk en alleen maar aan het overgeven, ondertussen alleen maar gal aangezien mn maag al helemaal leeg is. Ik heb echt veel pijnlijke steken in mn buik. Het lukt me niet om iets te eten of te drinken, aangezien het binnen 10 minuten er weer uit komt. Ik ben zo bang dat dit slecht is voor t vruchtje. Ik voel me slap en ben in 1 dag tijd 3 kilo afgevallen.. Iemand tips ? 

Terug
Bovenaan