Leuk om de reacties van de eerste echo's te lezen. Geniet een beetje mee van jullie ervaringen
Ik moet nog een weekje wachten. Maar waar bij sommige de symptomen afnemen, nemen ze bij mij toe. Van sommige geuren wordt ik echt niet goed, mijn buik heeft zo'n misselijkmakende krampen en moe!! Mijn borsten blijven gevoelig en heb het idee dat mijn tepels al van vorm beginnen te veranderen. Er gebeurt vanalles..
Verder vrijdag het de eerste persoon verteld met wie ik een weekend naar Lissabon ging. Had het op een kaartje geschreven en haar die gegeven onder het mom van: nog voor je verjaardag en ivm je nieuwe baan. Heel mooi om alle emoties van haar gezicht af te lezen zolang ze de kaart las. Helemaal leuk. Nu nog meer zin om het gewoon iedereen te vertellen haha.. Nog even geduld!
Verder vrijdag het de eerste persoon verteld met wie ik een weekend naar Lissabon ging. Had het op een kaartje geschreven en haar die gegeven onder het mom van: nog voor je verjaardag en ivm je nieuwe baan. Heel mooi om alle emoties van haar gezicht af te lezen zolang ze de kaart las. Helemaal leuk. Nu nog meer zin om het gewoon iedereen te vertellen haha.. Nog even geduld!