NovemberBaby

Wow hopefully dat zijn heel wat kilo's in korte tijd. Ik heb hier gelukkig tot op heden nog geen last van. Ik ben 6wk+1 als ik goed heb gerekend (door zeer onregelmatige cyclussen, weet ik niks zeker) en ben alleen hier en daar niet helemaal lekker. Wat ik wel lees, zijn dingen die andere al hebben gezegd. Heel de dag door kleine dingetjes eten en zorgen dat je maag gevuld blijft. Maar daar lijkt jouw lichaam ook nog niet op te reageren. Misschien toch gewoon even vk bellen om te overleggen?
Dat heb ik vandaag in ieder geval wel gedaan om te overleggen en daar staan ze zeer voor open. Op mijn werk is de vijfde ziekte geconstateerd. Dus ik vandaag naar het ziekenhuis gestuurd door de vk om bloed te prikken. Zolang ik nog geen uitslag heb over de wel of niet aanwezige antistoffen mag ik niet werken. Vandaag dus ook soort van gedwongen mijn leidinggevende alvast in moeten lichten. 
En anoniem gefeliciteerd! Iedereen hier kan over die onzekerheid en het willen blijven doen van testen wel meepraten. Helaas zit er niets anders op dan wachten tot die eerste echo's en gesprekken. Ik mag in ieder geval volgende week maandag voor een eerste echo langskomen. Ook ik kan niet wachten. 
Cktje, wat enorm spannend en onzeker. Je weet nog niets, maar het klinkt wel alsof het niet helemaal  klopt en dan laten ze je alsnog weer wachten. Wat moeilijk! Sterkte. Hopelijk de 15e toch heel positief en fijn nieuws!

@zeep zo leuk je hebt dus al een kleintje dan weet je een beetje hoe het allemaal gaat.. maar denk wel dat elke zwangerschap wel anders is 
nou dat wordt wachten heb het gevoel dat wanneer je begint met zwanger worden dat je maar de hele tijd maar moeten wachten 
wachten op de ovulatie wachten tot je het gezellig kan maken wachten tot je positieve test hebt en wachten op je eerste echo ...

mollyk Klopt, als is deze zwangerschap inderdaad nu al heel anders haha. 
Ik heb vandaag mijn zwangerschapsbroeken maar van zolder gehaald, mijn eigen broeken zaten totaal niet lekker meer. Nu al, met 6+4 - mijn hemel. Ik wist wel dat de buik sneller zou groeien bij een tweede maar ik kan het nu alleen nog maar verbergen met hele wijde shirts. Bizar vind ik het!

Zeep hahah toevallig heb ik er vorige week maar 1 gekocht omdat ik te strakke broeken heb. Alles groeit snel
Ik was vanacht om 3 uur wakker en wist wel bijna zeker dat ik een miskraam zou krijgen maar nog geen bloeding. net op werk wel mijn ontbijt eruit gekotst pff

mollyk ohnee.. wat een vervelend idee dat je denkt dat je een miskraam gaat krijgen. Die onzekerheid die eerste weken is echt killing. Hopelijk voor jou blijft het bij verschrikkelijke misselijkheid en blijft een miskraam je bespaart. Hou je ons op de hoogte?

Hallo allemaal,

ook ik mag me bij jullie aansluiten vandaag 7+5, 14 november uitgerekend.
ik wist het al vrij vroeg in de zwangerschap kon het in eerste instantie niet geloven, aangezien ik vorig jaar nog veel chemo me lichaam in heb gekregen. 
Hier ook veel onzekerheid en ben blij als ik 8 april bij de verloskundige ben geweest. 
Gelukkig bijna geen last van misselijkheid alleen pijnlijke borsten. 

Groetjes, Kimberley 

Hai lynnepin, 
Nou nog steeds geen bloeding gelukkig maar alleen nog borsten die gevoelig zijn verder niks geen misselijkheid wel buikkrampen
We zullen zien morgen 

Hi dames! 
Gefeliciteerd allemaal! En ook sterkte met alle spanning, wachten op echo's en onzekerheid! 
Hier nu 5+3 zwanger van de tweede! Dacht dat ik er nu relaxter in zou zijn, maar tot ik 'iets'  gezien heb, toch de twijfel. Gister maar een extra test gedaan en die was direct positief, gelukkig! 
Uitgerekende datum is 29 november, dus kan zomaar ook een december baby worden! ;-) 

Terug
Bovenaan