NovemberBaby

Hoi allemaal! Wat fijn om alle verhalen te lezen van alle dames die in November zijn uitgerekend! 
Ik ben nu 8 weken zwanger van ons eerste kindje (het was in 1 keer raak hihi) en uitgerekend op 13 november! Het is allemaal wel spannend, want ik heb blijkbaar een gevoelige baarmoeder wat betreft bloedingen en het springen van adertjes. Vanwege het bloedverlies een echo gehad bij 7 weken en alles zag er toen goed uit, inclusief een kloppend hartje, zo bijzonder! Ondanks de bloedingen probeer ik dus positief te blijven, dat is het best denk ik dan maar.

Wat grappig Zeep dat jij juist zoet graag eet, ik heb nu totaal het tegenovergestelde, terwijl ik altijd een enorm koekiemonster ben. Iemand anders ook opeens enorm fan van sinaasappels en atjar, augurken en bitter lemon?

Ik mag vanmiddag voor het eerst naar de verloskundige!  Ben nu 9+1 volgens eigen berekeningen.
Wij zijn wel al naar de gynaecoloog geweest en hebben al een hartje gehoord, dus beetje vals gespeeld, maar ondanks dat super spannend. 
Ik heb geen leuke start gehad, met veel spanning (ivm tweeling zwangerschap, uiteindelijk is maar 1 vruchtje gaan groeien) dus heb nog niet kunnen genieten. Hoop dat het na vandaag wat rustiger word en ik wat meer kan gaan genieten! 

Hallo allemaal,
Ook ik mag me bij deze groep aansluiten. Vandaag (denk ik) 6 weken en 5 dagen zwanger. Op 11 april onze eerste echo en daar kan ik niet op wachten!!! Het is allemaal zo spannend en onzeker nog.. wat voel ik? Is dit normaal? Enz. 
Ik ben vooral erg moe. Gister had ik echt een enorme off-day.. moe, misselijk, emotioneel en ook verhoging. Besloten om vandaag en morgen voor mezelf (+1) te kiezen en niet te gaan werken. 
Bijzonder om te lezen hoe iedereen zijn zwangerschap ervaart!! Ik ben normaal een zoetekauw en een boterham met mitella doe ik een moord voor..  maar nu!! Ik moet er niet aan denken!!! Alleen behoefte aan hartig, zuur, zout enz! 
Succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte!

Hallo allemaal,
Ook ik mag me bij deze groep aansluiten. Vandaag (denk ik) 6 weken en 5 dagen zwanger. Op 11 april onze eerste echo en daar kan ik niet op wachten!!! Het is allemaal zo spannend en onzeker nog.. wat voel ik? Is dit normaal? Enz. 
Ik ben vooral erg moe. Gister had ik echt een enorme off-day.. moe, misselijk, emotioneel en ook verhoging. Besloten om vandaag en morgen voor mezelf (+1) te kiezen en niet te gaan werken. 
Bijzonder om te lezen hoe iedereen zijn zwangerschap ervaart!! Ik ben normaal een zoetekauw en een boterham met mitella doe ik een moord voor..  maar nu!! Ik moet er niet aan denken!!! Alleen behoefte aan hartig, zuur, zout enz! 
Succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte!

Ik heb vandaag echt een off day. Hartstikke moe en enorm verkouden! Hebben jullie dat ook doe extreme verkoudheid? En zo ja hebben jullie tips? Normaal stoom ik met die menthol bolletjes maar ben er niet zeker van of dat momenteel mag of niet. 
Heb het al wel geprobeert met alleen kokend water maar dat werkt echt niet!

Grappig dat het qua eten zo verschilt! Vandaag valt mijn zoete craving dan wel weer mee.
PreggoCynthia Hier ook verschrikkelijke vermoeidheid maar gelukkig niet verkouden. Ik gebruik bij een dichte neus wel gewoon mijn reguliere neusspray maar dat is maximaal eens per dag een heel klein pufje. Ik word knettergek als ik niet fatsoenlijk kan ademhalen en zoutspray werkt voor geen meter. Of de inhalatiecapsules mogen weet ik eigenlijk niet...

Door een enorme huilbui en stress is me neus wel leeg nu. Net onverwachts me hondje in moeten laten slapen.. dat kon er ook nog wel bij vandaag. Probeer me stress level zo laag mogelijk te houden maar dat is wel lastig nu. 

@zeep nou hier gaat het inmiddels weer goed gelukkig! Hoe voel jij je op dit moment? 
Nog 1 week wachten en dat duurt echt zoooo lang. 
Ik vind het wel dat superleuk dat er zoveel nieuwe bij zijn gekomen. 

Terug
Bovenaan