NovemberBaby

Welkom nieuwe dames!
Gek hoe dat werkt he W-tje.. ik ben benieuwd of ik de rest vd zwangerschap ook spannend blijf vinden ondanks dat het de tweede is. 
Hopelijk kan de misselijkheid een beetje onzekerheid wegnemen mollyk. Hier duurt het ook niet de hele dag hoor. Het begint eigenlijk ‘pas’ na het opstaan en is na het avondeten weer weg. Als ik buiten ben heb ik er ook minder last van dan binnen. Nog ‘maar’ een week geduld!

Hebben sommige van jullie al een 2e echo gehad? 
Ik ben vandaag 9+1 en heb vanavond mn 2e afspraak bij de VK en de officiele intake.
Ik vind het nog spannender dan de 1e afspraak, hoop zo dat alles nog goed zit. 
Na deze afspraak wil ik een negen maanden boek gaan halen. Hebben jullie er ook een en kunnen jullie er een aanraden?

Hallo aanstaande mama's,
Ik ben nu 7 weken zwanger van mijn 1e kindje. Uitgerekende datum is 20 november.
Ik vind het allemaal heel spannend. Heb vorige week mijn 1e echo gehad in het ziekenhuis. Omdat ik na bijna 3 jaar nog niet zwanger was, en ook net 40 ben geworden. Na allerlei onderzoeken en een kijkoperatie hebben wij in januari onze 1e IUI gehad. Helaas mislukte de 1e poging en in februari tijdens onze wintersport vakantie ben ik spontaan zwanger geraakt. Nog heel onwerkelijk. 
Mijn man heeft al 2 kinderen van 13 en 11 en vanavond gaan wij hun vertellen dat zij grote broer en grote zus worden. 
Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe. 
Liefs Kim

Ik moet mijn eerste nog krijgen komende vrijdag ben nu ongeveer 8 weken.
Hoe is bij iedereen de eerste afspraak gegaan?
Succes met de tweede afspraak Shan-!

Kim wow wat bijzonder dat het dan op de natuurlijke wijze is gelukt. Van harte gefeliciteerd. Benieuwd hoe de grote broer en zus zullen reageren.
Shan- en Byba  ik moet ook mijn eerste afspraak nog krijgen. A.s. maandag.. Dan verwacht ik ongeveer 7 wk te zijn. Hoop dan meer duidelijkheid te krijgen over waar ik precies zit. Nooit een regelmatige cyclus gehad. Ik ging van 102 dagen naar 58 naar 42 naar 74 enz. We zijn bijna 16 mnd bezig geweest en in die periode ben ik 5 keer ongesteld geweest. Het is dan ook nog vrij onwerkelijk voor me. Misschien wordt dat beter als ik het hartje heb gehoord.
Ik hou mezelf nog in om iets aan te schaffen. Ik wil eerst meer zekerheid. Kan je dus nog niet helpen met een 9 mnd boek, maar wellicht kun jij dat over een tijdje wel bij mij? :) 
Cktje ik weet niet of je nog mee leest, maar ben benieuwd naar hoe het met je gaat..

Halo allemaal, ik mag me incheakken vandaag 7 weken en 6 dagen en een mooi kloppend hartje gezien, dit is onze eerste. Ik kan alleen maar huilen van geluk. 

Vorig jaar een miskraam gehad (augustus) , eerst pillen uiteindelijk in november curretage, waarna alles maar niet op gang kwam en ik  opeens 3 dagen voor ik weer naar het ziekenhuis moest weer menstureerde. 1 februari dit was tevens gelijk de laatste keer want ben nu weer zwanger.
Ik heb een aantal weken voor struisvogel gespeeld, het is pas zeker als ik het gezien heb en het hartje zag kloppen en dat deed het dus vandaag!
Mijn nieuwe werk, ja ja begin 1 mei dichter bij huis is de zorg, weten het al wel. Ik wist namelijk net dat Ik zwanger was toen ik op sollicitatie ging, waar ik binnen het half uur hoorde dat ik aangenomen werd, dit overviel me zo dat ik niet op verkeerde voet wilde beginnen straks en het gelijk maar kenbaar heb gemaakt. Dit werd super positief opgepakt, wij vrouwen zijn ervoor gemaakt om baby's te krijgen dat is nou eenmaal de natuur, zoals mijn nieuwe baas zei. 

Besloten om zo direct gelijk maar naar onze ouders te gaan. Dus spannend.

Halo allemaal, ik mag me incheakken vandaag 7 weken en 6 dagen en een mooi kloppend hartje gezien, dit is onze eerste. Ik kan alleen maar huilen van geluk. 

Vorig jaar een miskraam gehad (augustus) , eerst pillen uiteindelijk in november curretage, waarna alles maar niet op gang kwam en ik  opeens 3 dagen voor ik weer naar het ziekenhuis moest weer menstureerde. 1 februari dit was tevens gelijk de laatste keer want ben nu weer zwanger.
Ik heb een aantal weken voor struisvogel gespeeld, het is pas zeker als ik het gezien heb en het hartje zag kloppen en dat deed het dus vandaag!
Mijn nieuwe werk, ja ja begin 1 mei dichter bij huis is de zorg, weten het al wel. Ik wist namelijk net dat Ik zwanger was toen ik op sollicitatie ging, waar ik binnen het half uur hoorde dat ik aangenomen werd, dit overviel me zo dat ik niet op verkeerde voet wilde beginnen straks en het gelijk maar kenbaar heb gemaakt. Dit werd super positief opgepakt, wij vrouwen zijn ervoor gemaakt om baby's te krijgen dat is nou eenmaal de natuur, zoals mijn nieuwe baas zei. 

Besloten om zo direct gelijk maar naar onze ouders te gaan. Dus spannend.

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Gebruiker10087810! Wat fijn dat ze direct zo begripvol zijn geweest zeg, dat zouden meer werkgevers mogen doen. Wat naar van de miskraam en dat het vervolgens zolang duurde voordat alles weer normaal was. Zal vast een opluchting zijn geweest toen je naar het hartje kon luisteren! Veel plezier met het nieuw bekendmaken straks.
Shan-, Byba Ik wacht nog op de eerste afspraak! Vandaag over een week is het zover. Volgens mijn berekeningen ben ik dan 7+5.
Ik heb vandaag zo’n offday. Vreselijk moe, eigenlijk al sinds week 4 - maar nu wel echt extreem. En voor het eerst staat de gedachte aan warm eten me echt tegen, zo gek. Ik moet nu ‘s ochtends ook echt zoet ontbijten, anders trek ik het slecht. Boterham met Nutella of yoghurt met fruit en muesli in plaats van mijn standaard crackertjes met vleeswaren of kaas. Ik lach mezelf meerdere malen per dag uit om deze gekke dingen, haha!

Terug
Bovenaan