NovemberBaby

[quote quote=10187537]Ik heb vandaag echt een off day. Hartstikke moe en enorm verkouden! Hebben jullie dat ook doe extreme verkoudheid? En zo ja hebben jullie tips? Normaal stoom ik met die menthol bolletjes maar ben er niet zeker van of dat momenteel mag of niet. Heb het al wel geprobeert met alleen kokend water maar dat werkt echt niet![/quote]
Ik wilde hier net gaan vragen of er ook mensen zijn die zo ontzettend vermoeid zijn, en nu lees ik jouw stukje.
Ik heb geen last van verkoudheid, maar ik ben wel ontzettend moe. Ik werk zelfs al halve dagen, maar zelfs dat red ik niet elke keer. 
Ik slaap soms 2 keer per dag, en ben dan nog moe, tot aan huilens toe. De simpelste dingen zoals de was ophangen, of boodschappen halen zijn een gigantische opgave. Op sommige dagen trek ik het niet eens om naar de supermarkt te gaan. Helaas is er weinig tegen te doen, alleen er aan toe geven.. Maar dit is nog wel wat makkelijker gezegd dan gedaan, zit mezelf er ook wat mee in de weg op dit moment. Ben hierdoor ook wat extra labiel geloof ik.. Hormonen!! ....

PreggoCynthia Och jee, wat verschrikkelijk naar zeg. Onverwacht ook nog, dat is helemaal schrikken. Sterkte...
FamkeJanna Pittig he, die vermoeidheid... fijn dat je halve dagen kunt werken momenteel! Ik heb het deze week ook pittig hoor. Man werkt deze week veel over dus ik sta er alleen voor met drukke peuter van 2 na mijn eigen werk. Valt niet mee om nu thuis te komen en dan helemaal alleen de hond uit te laten met peuter, eten koken, eten met peuter, peuter in bad en naar bed. Ben halverwege de dag al een beetje aan mijn einde maar ‘s avonds helemaal niets meer waard haha. Ga momenteel extra vaak in de week een uurtje in bad om te ontspannen.
mollyk Tja, ik voel me echt zwanger haha! Vind de misselijkheid wel lastig. Ondanks dat het niet tot spugen komt staan veel geuren en smaken en de gedachten aan eten me wel echt tegen. Loop ook de hele dag met halve kotsneigingen rond. Vermoeidheid draagt daar ook aan bij denk ik.

Gebruiker10087810 gefeliciteerd met je nieuwe baan! En wat fijn dat je baas zo reageerde. Nu ben ik ook benieuwd naar hoe jullie ouders reageerden? Wij gaan het volgende week de ouders vertellen, als de eerste echo goed is in ieder geval. Heb er echt zin in haha.
Zeep die vermoeidheid. Ik herken hem zo.. Had echt moeite met mijn ogen open houden in de auto vandaag. Overdag zo moe en 's nachts kom ik niet tot slapen. Frustrerend! Verklaard wel waarom ik zo moe ben haha. Qua eten heb ik nog geen cravings. Eet eigenlijk zoals ik voorheen al deed. Grappig om te lezen hoe dat bij jullie gaat, Zeep en Julia z. Mijn reukvermogen is wel verbeterd. Rook van een sigaret.. bahh!
Welkom Gebruiker10119142 en gefeliciteerd. Het forum zal een mooie plaats zijn voor herkenning, als ik lees dat je ook last hebt van vermoeidheid en dingen eten.
Preggocynthia wat zielig. Sterkte! Kan er ook nog wel bij op zo'n day off inderdaad. Was ie ziek?
Famkejanna goed voor jezelf blijven zorgen. Knap dat je er al voor kiest om minder te werken, maar super goed! Goed naar je lichaam luisteren. Rustig aan!

Hahaha zeep nou in ieder geval goed toch.. 

Heeft iemand last van dat je smorgens heel vroeg wakker wordt en niet meer kan  slapen?

Hoi meiden,
Ook ik ben zwanger van ons eerste kindje. Ik vroeg me af of mensen in Zuid-Holland en zwanger zijn het leuk vinden om er  groepsapp op te starten om dingen te delen?
Laat maar weten!

Heeft iemand hier ook ervaring met minder symptomen?
Bijna 9 weken zwanger. Symptomen zoals gevoelige borsten blijven wel maar wel verminderd over de dag. Misselijkheid met vlagen maar ook niet zoals de eerste weken. Steekjes in de buik idem dito.
Zo bang dat het deze keer weer fout gaat...

Die vermoeidheid herken ik ook! Dus op mijn vrije dag slaap ik lekker mee met onze dochter ;-) En verder op tijd slapen (vamdaa g duidelijk niet gelukt haha)
Die afspraak duurt nog zó lang! 23 april pas.. 

Terug
Bovenaan