NovemberBaby

Is iemand bekend met bekkeninstabiliteit? Bij mij was het voor de zwangerschap al bekend dat ik dit heb maar ik word steeds gekker van alle pijn in de rug en benen. Heeft iemand tips om de pijn te  verzachten? Daarbij heb ik ook nog reuma waardoor eigenlijk alles in md lichaam pijn doet. Normaal gesproken nam ik ibrufen voor de pijn maar dat mag natuurlijk niet in de zwangerschap. HELP!!
Nu ben ik al een paar maanden bezig om werk te zoeken en was maart de laatste maand van mijn uitkering en heb ik nog steeds geen werk. Ik weet niet wat ik moet gaan doen als ik niet meer kan werken door de pijn. Ik kan niet lang staan en ik moet echt op bepaalde manieren zitten anders gaat het echt niet weg de pijn. 
Ik weet dat ik na de fysio moet maar wilde ook de eerste afspraak bij de vk afwachten, die is is maandag eindelijk.

Gister een kloppend hartje gezien op de echo met 6 weken en 1 dag. Uitgerekend 28 november en 18 april de termijn echo 

@JufChan
Ja mijn vriend zit in het onderwijs, dus in snap hoe lastig dat voor je moet zijn! Hopelijk kunnen ze toch een oplossing vinden als je rustiger aan moet doen ? misschien kan er iets geregeld worden met een stagiaire of zo?
Ik ben zelf management assistente bij een beurs genoteerd bedrijf, waar echt heel veel van je verwacht wordt. Standaard overwerken en weinig begrip/dankbaarheid.. Iedereen zit daar echt voor het geld en om carrière te maken. Zo ben ik zelf echt niet, dus verwacht weinig begrip. Mijn leidinggevende is een vrouw van in de 50 die zelf geen man of kinderen heeft en gesteriliseerd is.. Toen een andere collega die niet onder haar valt zwanger was, snapte ze daar ook helemaal niks van. Onze kolfkamer is ook een hok van 2 vierkante meter met een bureau stoel en thats it.. 

@jufChan, toch zal het werk helaas niet wachten en moet je vooruit... Ik sta ook voor de klas en heb het aan de klas die ik het meeste uren heb al verteld deze week. Ik voelde dat ik minder van hen kon verdragen en prikkelbaar was. 
Heb gisteren op het werk ook een moment gehad waarbij ik vlug weg moest om over te geven, dat kan nu éénmaal wel. Rustiger aan doen lukt voor ons idd niet, maar denk dat we al mogen blij zijn met zo'n job. Stel dat we een hele dag aan een band moeten staan in een fabriek...

Fijn om te lezen dat er meerdere dames zijn die het ook al eerder hebben verteld. Denk dat het toch veel fijner voor je voelt als je ouders het in ieder geval weten.

Vandaag was ik dus bij mijn ouders en zij verwachten het dus niet bij ons. Maar hun reactie was zo leuk. Mijn moeder was helemaal in trans en zat met haar tranen in haar ogen en vol ongeloof. Maar vloog me daarna meteen huilend in de armen. Precies een reactie wat ik had gehoopt. Mijn vader ging helemaal dansen in de kamer. Jammer dat we het niet hebben kunnen vast leggen haha. Morgen gaan we naar de vader van mijn vriend, want dat is dan wel zo fijn voor hem. Daarnaast weet mijn zus het nu ook en haar reactie was ook geweldig. Ben zo blij dat ik er nu met iemand over kan praten. Wat een opluchting he?

Ik werk voor mezelf en heb geen directe collega's. Dus ik heb die stress niet of dat het hun zou opvallen. Echt wel fijn ;-) En ik kan ook lekker rust inlassen als ik dat nodig heb en werken wanneer ik wil. Dat is wel echt een luxe hoor.

Oeh..Wat een leuke reactie pandababy.
Bij mij weet mijn leidinggevende het al. Ik moest me eerder deze week "ziek" melden omdat de 5e ziekte op het werk heerst en ik eerst mijn bloed moest laten testen. Zij reageerde ook fantastisch: "beste nieuws wat ik in tijden gehoord heb!" Super lief..
Verder gaan wij het onze ouders ergens volgende week na de eerste echo vertellen. Kan ook niet wachten op dat moment. Maar eerst maandag de echo. Ben heel benieuwd!

@ellonor wat heftig zeg!! Ik begrijp wel dat je er dan niet staat te popelen om het te vertellen nee. 
@vio ik ben zeker blij met mijn werk! Maar merk idd dat ik niet zo veel kan hebben van de kids (groep 3). Ik laat het zelf allemaal een beetje los en dan komt er uiteraard onrust. Dus het heeft allemaal met elkaar te maken! 
Wat een leuke reacties @pandababy door hoop je natuurlijk op!! 
@lynnepin jullie eerste echo? Spannend! Wij hebben donderdag de eerste echo! Ben ik ook heel benieuwd naar!
Fijne zondag allemaal!

Dames heeft 1 van jullie ervaring met rosevicee laxo? Werkt dat een beetje? 
Heb echt heel veel pijn door verstopping maar aangezien het zondag is word huisarts bellen lastig. 

Terug
Bovenaan