NovemberBaby

wat mooi om te horen @pandababy 
En nu lekker genieten van je vakantie! Amerika...wauw wauw wauw!!! Ik zou zo weer terug willen naar dat prachtige land!
Fijne vakantie!

Dankjewel @JufChan ?
Ja wij gaan ieder jaar.. maar nu met de baby opkomst zal dat nu wel niet zo zijn ?. Dit keer ook maar een weekje. Waar in Amerkka ben jij geweest?? Ik hoorde van mijn verloskundige dat ik niet in de scan mag (waar je body wordt gescreend). Maar goed dat ze het mij vertelde anders ging ik er gewoon doorheen natuurlijk. 
Las dat we ong gelijk op gaan en jij hebt morgen de termijn echo?? Spannend!!  Ook de eerste keer dat je je kindje gaat zien? Of had je al een eerdere echo gehad? Wens je veel succes morgen. Ik denk dat ik ook in Amerika wel even op dit forum kijk om te lezen hoe je echo is gegaan ?

Wat heerlijk Pandababy, geniet ervan! Ik vlieg toevallig volgende week donderdag voor een paar dagen naar Amerika. Goed dat je zegt dat je niet door de scan heen mag. Kon me dat van de vorige keer niet meer herinneren.
Hier overmorgen de termijnecho, zo fijn. De misselijkheid wordt hier steeds minder maar voel me echt nog steeds zo moe en futloos. Hoop zo dat dit straks beter wordt. Ben gelukkig ZZP’er dus kan er min of meer aan toegeven maar vind het echt enorm vervelend.

@pandababy wij hebben 2 jaar geleden een rondreis gemaakt van 3.5 week door Californië. Vonden het toen enorm indrukwekkend en bijzonder!! 
Morgen idd de termijnecho. Wij hebben bij 8 weken al een echo gehad maar daar is dan nog niet echt een "kindje" op te zien. En vorige week alleen het hartje gehoord. Dus ben heeel benieuwd. 
@pandababy en @zeep misschien even navragen of je een bewijs van zwangerschap nodig hebt.. ze zullen niet zomaar iedereen langs die scan laten! 

Wat spannend weer jufChan! 
Ik mag maandag voor de termijn echo, eerder ook met 8+4 echo gehad, vind het wel weer heel spannend of alles nu weer goed is ?

Zijn er toevallig nog meer dames die begin november zijn uitgerekend?
Ben aan het twijfelen om volgende week naar België te gaan voor een geslachtsbepaling. Ben dan 14 weken en dit zou zichtbaar moeten zijn vanaf 13+2. Volgens mn verloskundige hebben ze ontzettend goede apparatuur en zit deze mevrouw en vrijwel nooit naast maar heb toch zo mn twijfels.

Zeker @Zeep ! Wat grappig dat je ook naar Amerika gaat! Ja ze hebben van die screening dingen waar je met je handen omhoog moet en dan komt er een soort draai ding die je scanned. Ik vind het lastig uit te leggen. Het is gewoon security check.
Wat fijn dat je ook bijna je termijn echo hebt!! Ja moe en futloos heb ik ook vaak. Dat ik om 21u al het liefst in bed lig haha

En @jufChan ja ik heb gisteren ook meteen een verklaring mee gekregen van mijn verloskundige. Daar vroeg ik meteen om haha. 
Ah ja, dan zul je nu wel een kindje zien! Zo apart om te zien vond ik. Zat er maar naar te lachen. Je zag ook zo het beentje en een voetje van 7mm zo grappig en schattig tegelijk!! 
En gaaf je rondreis van 2jaar geleden. Wij waren vorig jaar een dikke maand aan de westkust. Deden zo'n 8 staten aan met een minivan en 14 nationale parken bezocht. Midden in de natuur kamperen. Op die reis beseften we dat we graag een kindje wilden. Dat was precies vorig jaar trouwens :) zo bijzonder dat ik nu zwanger ben!! 

Terug
Bovenaan