NovemberBaby

Shan, ik weet niet waar je woont maar in de omgeving van Rotterdam en vast op meer plekken in Nederland heb je ook echo bureaus die dat doen. Ik woon zelf in de buurt van Rotterdam en daar zit er 1 die doet het vanaf 13 weken en als ze het niet goed kunnen zien door de ligging mag je gratis terug komen. Ik heb mijn afspraak voor eind mei ook al staan :)

Wat fijn dat alles goed was Pandababy! Geniet lekker van je vakantie! Weet je waarom je niet in de scan mag? Ik vlieg regelmatig voor mijn werk namelijk. Moet je dan bij de douane een formulier overhandigen?
Succes vandaag met de echo JufChan! Geniet ervan : )
Balen dat je je nog zo voelt Zeep. Hopelijk voel je je met een paar weken beter. 
Jij ook succes vandaag Rammelaar. Ik hoop op een mooie echo voor je!
Wij zijn vrijdag aan de beurt voor de termijnecho. Ik ben dan 10 + 6 dus ik hoop dan ook een mini mensje te zien. Hopelijk kan ik daarna wat meer genieten en de angst dat het mis gaat loslaten.

Wauw wauw wauw
ik was me toch zenuwachtig, ik was gewoon nog misselijker dan normaal (ik wist niet dat het nog erger kon)!
Maar de echo was goed, meteen een super mooi shot van de beeb. Beweegde al lekker door het beeld en beentjes, armpjes, handjes en voetjes waren al goed zichtbaar! Zelf de ribben al een beetje. 
Hebben meteen formulieren meegekregen om bloed te laten prikken voor de nipt test. Dus hoop dat morgen meteen te kunnen doen. 10 dagen wachten is namelijk lang!! 
Succes vandaag @rammelaar
En @hopsasaa het is echt een wereld van verschil wat je nu ziet. Duim voor je dat alles goed is.

Succes vandaag dames.
Wij hebben vrijdag de termijn echo ben dan 12 weken als het goed is. Maar heb met 10 weken al een echt mini mensje gezien?
Wij hebben er voor gekozen de nipt test niet te doen trouwens!

@Hopsasaa Ik weet niet waarom mijn verloskundige het zei. Maar meer voor jezelf denk ik. Ik ben net door de douane gegaan en ik gaf het aan dat ik zwanger was. Ze zeiden dat het geen kwaad kon, maar als je het niet wil dan hoefde het niet. Dan word je gewoon gefouilleerd. Ik heb daar wel voor gekozen. Maar gewoon gevoel ofzo van zekerheid. In het vliegtuig zijn er ook genoeg stralingen waar je mee te maken hebt dus ja ... Als mijn verloskundige het niet had gezegd was ik gewoon er door gegaam zeg maar. De douane heeft nergens om gevraagd. Ging zo smooth allemaal. Ik zit nu te wachten tot we gaan. We zijn veel te vroeg ? Succes vrijdag bij de echo!! Lees graag hoe het was!! 

@JufChan wat mooi om te horen!! Ben blij voor je dat je nu je baby hebt gezien. Mooi moment he??

@jufChan Wat een goed nieuws! En wat fijn dat je het goed kon zien. Bijzonder hè? Is de misselijkheid ook wat afgenomen? Ben je nu ook rond de 12 weken?
@Hopsasaa, Zeep & PreggoCynthia Spannend ook jullie aankomende echo’s. Ik duim dat alles goed is!
@Pandabeer Fijn dat je ook een goede echo hebt gehad. Extra genieten op vakantie.
Mijn echo vanmorgen was ook helemaal goed. Mini Me was goed te zien. Handje met vingertjes bij het hoofdje en een schoppend beentje. We kregen zelfs 2 filmpjes mee. Zo bijzonder en opgelucht dat deze keer alles goed is. 
Ik was een dagje langer zwanger en nu 11/11 uitgerekend. Een carnavalskindje. Daar hadden mijn man en ik al grapjes over gemaakt dus was wel heel toevallig.
En Shan ik heb de geslachtsecho in Nederland met 15 weken. Ook best snel dus. Ik dacht altijd dat ik echt een jongensmama zou zijn, maar heb sinds ik zwanger ben sterk het gevoel dat het een meisje gaat worden. Allebei natuurlijk geweldig als het maar gezond is

@pandababy en @rammelaat ja echt heel bijzonder en mooi om te zien! Zo gek dat je het ziet bewegen maar nog niks voelt! 
Ik ben vandaag 11.1 en op 19 november uitgerekend. Dat was al vanaf mijn eerste telefoontje met de verpleegkundige zo en is niet veranderd. Ik voel me nog niet echt de oude maar volgens de verloskundige gaat het nu alleen nog maar de goede kant op!
Fijn dat het met iedereen goed gaat op dit moment. 
Goede reis @pandababy en een fijne dag voor de rest!

Terug
Bovenaan