NovemberBaby

Wat fijn, al die goede echo’s en trappelende mini’s! Lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat we hysterisch deelden dat we een positieve test in handen hadden - haha!
Wij hebben vorige keer in week 15 ook een geslachtsbepalende echo gepland en dat gaan we nu ook doen. Was toen heel duidelijk te zien! Onze VK raadt wel aan om dat bij een echobureau te doen (vorige keer ook gedaan!) omdat die apparatuur net iets geavanceerder is.

Hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee maar nog niks gepost. Vandaag 12+4, twee goeie echo’s gehad! Afgezien van extreme vermoeidheid ben ik het eerste trimester erg goed door gekomen gelukkig. Alleen sinds een paar dagen komt ineens de misselijkheid.. Meer dames die dit herkennen? 

@JufChan bij mij was de uitslag van de nipt er ontzettend snel, binnen 4 werkdagen dus ik hoop dat die van jou er ook snel is! 

Jeetje wat goed nieuws allemaal, super fijn dat jullie echo’s allemaal goed waren! Als ik zo lees wat jullie allemaal al gezien hebben wordt ik nóg ongeduldiger naar maandag ?? dan mag ik voor de termijn echo, ben dan 11 weken. Heel veel zin in maar ook heeeeel spannend weer! 

Aah wat fijn JufChan!! Lijkt me heel speciaal om zo'n mini mensje te zien. Voel je je nu anders? Gaat het al meer leven?
Jij ook een goede echo gelukkig Rammelaar. Zijn jullie zelf ook van het carnaval vieren? Dan had je dit jaar met carnaval wel een beetje pech haha, want jij mocht ook niet drinken dan denk ik toch?
Herkenbaar wat je zegt Zeep. Vooral als je die andere topics ziet 'januari baby', dan denk ik hé? Zijn er al 2 maanden voorbij?
Welkom hier Koala! Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben minder ver dan jij dus voor mij niet herkenbaar. Wat wel herkenbaar is, is dat bij mij alles omgekeerd is. Ik word pas in de middag misselijk. Hopelijk zet de misselijkheid niet verder door bij jou. 
Ohhh, ik kan nu helemaal niet meer wachten tot morgen. Tot nu toe leek het meer op een aardappel of sneeuwpop, dus kan me niet voorstellen hoe het is om echt een mensje te zien. 
Wij willen niet weten wat het wordt. Ik vind dat je als vrouw al zoveel primeuren hebt. Je voelt dat je zwanger bent, je voelt de baby bewegen etc etc. Natuurlijk moeten wij de baby ook voldragen, maar toch lijkt het mij een mooie gedachte dat mijn partner dan als eerste ziet of het een jongetje of meisje is en dat dan aan mij kan vertellen. 

Wij hebben vandaag de termijnecho gehad en die was helemaal perfect, zo blij! Blijft toch spannend die eerste weken, maar kindje was zo aan het boksen, schoppen en draaien dat het bijna niet beter kon, aldus de VK.
We zijn bijna een week vooruitgezet, vandaag dus 11+5 i.p.v. 10+6 en uitgerekend op 16 november :)
Volgende week bloedprikken voor de NIPT.

pandababy wat leuk van de echo.. en Amerika. Dat over leven in je eigen bubbel herken ik wel. Volgens mij speelt het bij meerderen haha. 
Ook heel leuk om van alle andere echo's te lezen. Ben zo benieuwd.. Ben al verwend met al 2 echo's, maar daarop was nog geen heel mensje te zien. Maandag.. Kan niet wachten!
shan- ik ben van eind nov en heb maandag dan ook pas termijnecho, maar wij gaan ook gewoon in NL met 15 weken net als babynov (in de hoop dat de kleine wel goed ligt om het te zien).
prrggocynthia geen nipt? Mag ik vragen waarom?
En welkom nog koala. Ook ik ben nog niet zo ver (10.3) en heb tot op heden echt een soepel eerste termijn. Behalve flinke vermoeidheid, hoor je me verder niet klagen. Hopelijk valt de misselijkheid voor je mee

@lynnepin
volgens de vk geeft de nipt geen 100% zekerheid. Dus ik denk waarom zou ik mezelf dan in de stress brengen daarmee. Wij zouden het sowieso niet afbreken als ons kindje syndroom van down zou hebben dus zie ik er geen meerwaarde in. 
De 2 andere ziektes waar op gescreent word is te zien tijdens de 20 weken echo. 
Ik snap best dat mensen het wel doen begrijp me niet verkeerd maar wij hebben hier samen over gesproken en gewoon besloten dit niet te doen. 

Terug
Bovenaan