NovemberBaby

@koala welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. De vermoeidheid en misselijkheid zijn hier wel herkenbaar... maar helaas al een aantal weken. Ik hoop voor je dat vooral de misselijkheid niet te lang gaat duren!! 
@hopsasaa en @preggocynthia Veel plezier vandaag met jullie echo!!! Duimen voor mooie beelden ?

@Hopsasaa en @Preggocynthia : een spannende dag vandaag voor jullie. Heel veel succes en hopelijk weer beelden met trappelende voetjes!
En Hopsasaa, wij wonen nog niet zo lang onder de rivieren, maar in het kader van de integratie hebben we fkink meegefeest op carnaval waar ik altijd zo’n hekel aan had. Paar daagjes ervoor moet de babe gemaakt zijn. Maar met carnaval wisten we nog van niets. Gewoon gezellig gedronken. Oepsie!

@Zeep : jaaaaa jouw echo was goed! Wat ontzettend fijn. En ook een week langer dan gedacht. Dus hup gelijk die veilige zone in :)

@Koala : welkom en gefeliciteerd! Zelf ben ik steeds minder moe en niet meer misselijk. Wel andere klachten. Hele dag hoofdpijn en obstipatie. Maar ja, het is allemaal voor een goed doel.

Over de NIPT, wij hebben er voor gekozen om deze test te doen zonder neveneffecten. Hopelijk snel de resultaten binnen. Ik maak me er gelukkig nog niet zo druk om. Echo vond ik spannender door eerdere miskraam. 

Echo was helemaal goed! Bizar hoe snel het weer is gegroeit. 
Hartslag was weer goed en baby was heel erg actief. Draaide zelfs helemaal om tijdens de echo! Wel zit mijn placenta aan de voorkant (rechts voor) dus als ik leven ga voelen kan het wel even duren en zal het alleen aan de linkerkant zijn. 
Zoals ik al dacht was ik dus ook al verder als 12 weken! 12+5 vandaag. Dus uitgerekende datum is van 15 naar 10 november gegaan!

Hallo allemaal,
als eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat zijn we gezegend hiermee :)
Ik wil mij graag aansluiten bij de november mama’s, ik zit morgen op 11 weken, heb met 5,6 en 8 en een halve week al echo’s gehad en het ziet er allemaal goed uit. Aanstaande woensdag de termijn echo en ondanks dat alles er eerder gewoon goed uitzag met een kloppend hartje ben ik toch harstikke zenuwachtig, is vast herkenbaar: na een goede echo valt er een zorg van je schouders, maar die keert een paar dagen later weer terug :p 
Maar er is geen reden tot zorgen dus we gaan woensdag ook weer vol goede moed ons kleintje bewonderen!
Groetjes aan alle toekomstige mama’s!

@PreggoCynthia wat fijn om te horen dat alles goed gegaan is!! En vooruit is alleen maar fijn toch, weer een beetje meer uit die gevarenzone. 
Welkom @MaaMandy jij ook van harte gefeliciteerd met die kleine wonder!! Ik herken idd wel de spanning die elke keer weer een beetje terug komt. Ik denk als we het kindje dagelijks gaan voelen dat het al wat meer rust geeft! 
Wij hebben het gister aan mijn familie verteld. Oma werd 90 en kreeg een mooie kaart met daarin een echo foto. Ze keek me meteen aan... "eerlijk??" Iedereen was echt door het dolle heen! Super leuk! 
Fijn weekend allemaal!

@Preggocynthia Wat fijn dat jouw echo ook goed was! Wat een opluchting hè! 
@MaaMandy Gefeliciteerd en welkom bij de Novemberbaby groep.
@Hopsasaa Ik ben wel heel benieuwd hoe jouw echo was. Ik hoop dat alles goed is gegaan. 
Wij gaan vanavond ons grote bijzondere nieuws aan mijn schoonfamilie vertellen. Inmiddels ben ik al heel trots op mijn iets bollende buikje en ik verbaas me dat niemand iets ziet. Mij lijkt het soms zo overduidelijk. Haha. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

Ik vind het te bizar voor woorden met 12+ weken, maar ik voel onze beeb sinds een dag of 3 ineens. In eerste instantie dacht ik dat het mijn darmen waren, maar daarvoor zit het echt veel te laag. Dit is mijn tweede zwangerschap en het voelt precies als de bewegingen zoals ik ze ken van onze eerste. Kindje was vd week op de echo ook gigantisch beweeglijk en nu voel ik een paar keer per dag echt plopjes. Gezellig en geruststellend wel hoor, maar nog zo niet verwacht.

@Zeep wat bijzonder dat je je kindje al hebt gevoeld! Ik ben benieuwd of ik het ga herkennen aangezien het mn eerste zwangerschaps is. 

Wij hebben een pretecho gedaan met exact 14 weken en al kunnen zien dat we een jongentje krijgen ? Nu kan het shoppen gaan beginnen :) 

Terug
Bovenaan