NovemberBaby

Haha, wat grappig dat je er meteen zo bent ingedoken Rammelaar! Hoe reageerde de familie op het goede nieuws gisteren?
Fijn dat de echo goed was PreggoCynthia! 
Welkom MaaMama, en jazeker is dat herkenbaar. Hopelijk kun je snel zorgeloos genieten!
Fijn dat iedereen zo leuk op het nieuws reageerde JufChan! Leuk dat je het er nu openlijk over kunt hebben.

Woow dat is vroeg Zeep! Ik dacht dat dat pas vanaf 15 weken kon!

En Shan- leuk dat je het al weet! Nu volop inkopen gaan doen. haha

Hier afgelopen vrijdag de echo gehad. Alles was gelukkig goed. Precies 11 weken waren we. Hij/zij was lekker beweeglijk. Hartje klopte goed en alles zat erop en eraan (voor zover ze dat nu kon checken). Toch een geruststelling! Lief dat sommige van jullie eraan dachten : )

Hebben jullie het al op het werk verteld? Ik heb een managementpositie binnen het bedrijf en we zijn bezig met een herstructurering. Timing is ontzettend slecht om het nu te vertellen.. Het zou niet uit moeten maken, maar ik weet zeker dat ze toch anders gaan kijken. Ik wil ook niet te lang wachten, heb al best een buikje. 

Hi dames!
Ik lees nog steeds mee, maar poeh heb me even echt lamlendig gevoeld! En als ik eerlijk ben, zo voelt het nog steeds een beetje.. Nu 10 weken (Volgende week termijn echo!). Dit is mn tweede maar was even vergeten/ had onderschat dat ik me zo kon/zou gaan voelen. Wanneer voelden jullie je weer beter? 
En @zeep ik dacht bij mezelf ook dat bubbelige/vlinderige gevoel te voelen! En ik dacht: nee is veel te vroeg, maar het voelt echt zo, zoals de eerste zwangerschap in het begin! Fijn om te lezen dat jij ook wat voelt (voel ik me minder gek;-))
Groetjes!   

W-tje Naar hè, dat beroerde gevoel! Ik heb het bij de eerste nooit gehad dus het overviel me nu ook echt een beetje. Ik ben inmiddels 12+3 en voel me sinds een week echt véél beter dan hiervoor. 
En inderdaad precies wat je zegt, dat vlinder-/bubbelachtige gevoel. Ik voel het ook echt achter mijn schaambot dus mijn darmen kunnen het simpelweg ook niet zijn, haha. Het is ook nog niet de hele dag door hoor, tot nu toe een keer of twee per dag en meestal als ik even rustig aan doe - precies de momenten waarop mijn eerste ook helemaal los ging in mijn buik. 
Onze geslachtsbepalende en 20-wekenecho staan inmiddels ook ingepland en heb gisteren bloed laten prikken voor de NIPT. Wat gebeurt er toch altijd méga veel tussen de 10 en 20 weken.

@Zeep wij hebben nu ook over 2 weken de geslachtsbepaling staan en over 5 weken de 20 weken echo (dan 19+3 weken zwanger).
Gisteren weer op controle geweest en het hartje gehoord. De kleine was weer lekker aan t bewegen ? Nu toch maar echt een bestelling gedaan voor positiebroeken want jeetje bijna niks past meer dicht haha

Fijn he dames, ik ben nu 12,5 met 15,3 geslachtsbepaling, mijn klachten zijn zo goed als verdwenen alleen mijn darmen zijn nog wat over de reutel. Verder weer energie voor 10, waar ik heel blij mee ben, want kan nu lekker weer dingen ondernemen. 
Heb de wereld aan spullen gekregen van mijn ouders, mijn moeder had gewoon 5 tassen en dozen met baby spullen van vroeger bewaard en daarnaast mijn oude trip trap stoel handig. Alles staat boven want we hebben besloten in de zomervakantie actief te met ons shoplijstje en baby kamer aan de gang te gaan. Je krijgt nu al zoveel van mensen dat we denken rustig aan maar.

Ik ben nu 11.4 weken. Gisteren mijn termijn echo gehad, 24 november uitgerekend. 
Nu was deze echo (net als de eerste) weer inwendig, omdat de baarmoeder verder naar achteren ligt. De verloskundige zei dat ik daarom ook nog niets zie van een buikje. Mogelijk dat dit ook iets langer duurt. Heeft iemand hier ervaring mee? 

Geen ervaring mee, maar ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Dat buikje komt vanzelf wel!
Sinds wanneer zijn je klachten verdwenen MevrBoes? Wat fijn dat je al zo verwend bent met spullen!
Wat voor klachten heb je W-tje?
Ik ben morgen 12 weken. Tussen de 6e en de 10e week heb ik mij heel rot gevoeld. Echt mijn ergste kater, maar dan x 10. Daarna ging het een week wat beter en nu komt het sinds 2 dagen weer terug. Ik had zo gehoopt dat ik me met 12 weken goed zou voelen. Je leest dat overal, dus stiekem had ik er al een beetje op gerekend. Ik zit ook niet echt op een roze wolk ofzo. Voel me eerder een beetje in mijn bubbel. 
Zitten jullie echt op een roze wolk? Hoe beleven jullie de zwangerschap tot nu toe?

Hey rond de  11 weken  waren mijn klachten beter/weg,  behalve die darmen dan. Ik hoef mijn borsten niet meer beet te pakken om te draaien in bed. 

Terug
Bovenaan