Preggocynthia dit heb ik toevallig vorig week ook gedaan. Meteen mijn vk een berichtje gestuurd of er reden was tot paniek. Zij zei me van niet, als ik het in het vervolg maar achterwegen laat 😉
Ik heb maandag mijn termijnecho gehad. Termijn iets naar boven bijgesteld. Vandaag 11wk en 5 dagen. Alles zag er voor zover ze het konen zien, goed uit. Heb heel wat moeten springen namelijk om de kleine in de juiste positie te krijgen. Nu al eigenwijs haha.. Volgende week bloed prikken voor de nipt en morgen bellen om de 20 wk echo te plannen. Daarnaast over ongeveer 3/4 weken nog een extra echo inplannen om eventueel ook al het geslacht te kunnen bepalen. Nu de meest spannende periode er bijna op zit, kan het echte regelen e.d. gaan beginnen. Er staat genoeg op de planning.
Hier verder deze week weer behoorlijk vermoeid. Het komt en gaat bij mij.. Hopelijk blijft het hierna weg en kan ik na het werk ook weer een gezellige vriendin zijn voor mijn partner. Verder nog steeds geen klachten. Merk wel dat langzaam mijn buik begint uit te zetten, maar de kleren passen nog allemaal. We zullen zien hoe lang dat nog gaat duren..