NovemberBaby

@MevrBoes wat fijn dat je klachten weg zijn! Ik dacht dat ik rond de 13 weken eindelijk van mn rugpijn af kwam, maar ha nee het is deze week, een week later, weer terug ? Ook nog steeds echt pijnlijke borsten maar ze zijn denk ik ook al een cup groter..

@ellonor hopen dat je je gauw wat beter gaat voelen.
@hopsasaa wat vervelend dat je je zo slecht blijft voelen.
Misschien komt het ook wel omdat ik er niet zoveel mee bezig ben, heb nu meer bezig met mijn nieuwe baan waar ik 1 mei mee ben begonnen.

Pff ik ben weer lekket slim bezig.. 
Net cake gebakken dit doe ik graag. Maar een slechte gewoonte is ook dat ik de lepels dan aflik.. nu uit gewoonte dus ook weer gedaan en vrijwel meteen ernao besefte ik me dat er natuurlijk rauwe eieren in zitten... 
Kans op salmonella in eieren is niet heel groot toch. Of moet ik me nu ernstig zorgen maken?

Preggocynthia dit heb ik toevallig vorig week ook gedaan. Meteen mijn vk een berichtje gestuurd of er reden was tot paniek. Zij zei me van niet, als ik het in het vervolg maar achterwegen laat ;)
Ik heb maandag mijn termijnecho gehad. Termijn iets naar boven bijgesteld. Vandaag 11wk en 5 dagen. Alles zag er voor zover ze het konen zien, goed uit. Heb heel wat moeten springen namelijk om de kleine in de juiste positie te krijgen. Nu al eigenwijs haha.. Volgende week bloed prikken voor de nipt en morgen bellen om de 20 wk echo te plannen. Daarnaast over ongeveer 3/4 weken nog een extra echo inplannen om eventueel ook al het geslacht te kunnen bepalen. Nu de meest spannende periode er bijna op zit, kan het echte regelen e.d. gaan beginnen. Er staat genoeg op de planning. 
Hier verder deze week weer behoorlijk vermoeid. Het komt en gaat bij mij.. Hopelijk blijft het hierna weg en kan ik na het werk ook weer een gezellige vriendin zijn voor mijn partner. Verder nog steeds geen klachten. Merk wel dat langzaam mijn buik begint uit te zetten, maar de kleren passen nog allemaal. We zullen zien hoe lang dat nog gaat duren..

Hee leuk Cassandra! Dan lopen we precies gelijk.

Nee hoor PreggoCynthia. De kans dat je er ziek van wordt is heel klein. Zeker bij een kleine hoeveelheid. Maak je geen zorgen, maar wel afleren die gewoonte hahah. 
Grappig Lynnepin. Ik zie je al helemaal staan springen in die kamer haha. 
Gisteren hebben wij het aan een aantal van onze vrienden verteld. Dat is toch fijn, dan kun je het er met wat meer mensen over hebben. Vanmorgen bloed geprikt voor de NIPT. Duimen dat alles goed is! 

[quote quote=10199798]Ik ben nu 11.4 weken. Gisteren mijn termijn echo gehad, 24 november uitgerekend. Nu was deze echo (net als de eerste) weer inwendig, omdat de baarmoeder verder naar achteren ligt. De verloskundige zei dat ik daarom ook nog niets zie van een buikje. Mogelijk dat dit ook iets langer duurt. Heeft iemand hier ervaring mee?[/quote]
Ik! Nu 13+5, vorige echo gemaakt bij 11+4. Verloskundige moest ontzettend hard drukken met het echo apparaat om wat te zien. We hebben dus ook nog niet echt een mensje gezien, alleen maar een bolletje! Ik merk sinds gisteren dat er een heel klein beetje een buikje naar voren komt. Ben ook benieuwd wanneer je het echt gaat zien. 

Hallo,
Na een tijdje meelezen post ik toch iets. Ook ik ga begin november voor het eerst mama worden. Ben nu dus 14+1.
Alles tot nu toe verloopt soepel. Op vermoeidheid na, maar wie heeft dat niet. Kijk nu wel erg uit naar mijn controle dinsdag om dan toch het hartje te horen. Twijfels steken af en toe de kop op. 
Begin een klein buikje te krijgen. Dus ook al de eerste horde genomen om een mama broek bij de h&m te kopen. Vooral omdat we over een week op vakantie gaan. Zit wel lekkerder  ;)

Terug
Bovenaan