NovemberBaby

Afgelopen maandag laten prikken voor NIPT en gisteren al een goede uitslag gekregen, zo fijn dat het zo snel ging! Ik ben vandaag precies 13 weken en voel me echt weer mezelf gelukkig. Veel meer energie en niet meer misselijk.
Onze volgende afspraak is de geslachtsbepalende echo over 2 weken. We zijn zó benieuwd! Misschien nu nog wel meer dan de eerste keer (we hebben al een jongen). Totaal geen voorkeur overigens maar wel een voorgevoel. 
Gaan jullie ook voor een geslachtsecho of wachten jullie tot 20wk? 

Hai!! 
Ik was even afwezig want heb een paar enorm slechte dagen gehad. Echt ziek ziek met alles er op en er aan. Maar nu gelukkig weer een stuk beter! En goed nieuws gehad van de nipt. Alles was goed en geen nevenbevindingen!
@zeep wat bijzonder dat je al wat voelt!! En wat fijn dat de uitslag van de nipt goed is!
Zo te lezen ben ik niet de enige die zich nog niet echt top voelt. Hoe is het nu met jullie @W-tje @Hopsasaa (hier ook niet echt een roze wolk hoor..) 
Welkom @Cassandra en @Peach 
Wij hebben gister de app Kinder geïnstalleerd!! Wij hebben elkaar op Tinder leren kennen dus hoe grappig is het om via Kinder onze baby naam te kiezen :) kennen jullie die app al?

@zeep wat een snelle uitslag, heel fijn, ik heb dinsdag bloed geprikt en wacht nog. Duurt bij ons 1 tot 2 weken ? 
23 nov uitgerekend
28 mei geslachtsecho ?? Spannend.. 

He Wendyy, dezelfde datum :) Ik ook de 23e van november. Geslachtsecho op 3 juni. Hopelijk hoef ik dan niet te staan springen om die kleine dan in de juiste houding te krijgen haha.
JufChan, ik heb van de app gehoord ja. Benieuwd naar jullie ervaringen. Wellicht gaan wij hem ook gebruiken.
Ik ga woensdag bloed prikken voor de nipt. Volgens mij is het de bedoeling dat ik binnen een week iets te horen krijg. Hopelijk alles goed. 
Fijn dat bijna iedereen (sorry jufchan) zich weer beter voelt. Ik ben nog wel giga vermoeid, maar week 12 is pas net geweest. Hopelijk wordt dat snel minder..
Liefs

Volgens mij is iedereen deze week officieel uit de gevarenzone! 
Ik heb vandaag de 20 weken echo al ingeplant ? Ongeloofelijk hoe langzaam de eerste weken gaan en hoe snel het nu gaat.
Komende week de geslachtbepalende echo bij de verloskundige maar we weten het al door de pretecho en 12 juni de 20 weken echo. Nu kan ik weer beginnen met het zorgen maken.. 

Jaa,  hier komt ook een novemberbaby aan! Vandaag precies 12 week en op de 28e uitgerekend.
Termijnecho al een tijdje terug gehad en op 11 juni weer 1. Dan ben ik alweer 16 wek, dan ook de 20 weken echo inplannen!

Hallo Dames,
Wat fijn dat de gevarenzone ongeveer voor idereen voorbij is. Waar ik me vanaf 11.5 zo goed voelde, is afgelopen zaterdag 13,1 behoorlijk weer wat terug aan klachten. Althans ben weer sneller moe, borsten af en toe weer wat gevoeliger en weer wat meer last van lucht vorming.  Waarschijnlijk is het niet weg geweest maar had ik de focus op mijn nieuwe baan en komt het nu weer binnen. Ben morgen 14 weken en gelukkig niks aangekomen nog ( ik ben een dame behoorlijk aan de maat) dus denk dat baby boes, nu op mijn voorraad teert ;), ik probeer goed te letten op mijn eten ( al is de behoefte aan snoepen groot en aan warm eten mega klein) wel merk ik dat ik een beter ritme heb als ik aan het werk ben.
De kraamzorg is geregeld en we gaan volgende week bij de gastouder kijken. Hier gaan ook al mijn neefjes en nichtjes naartoe dus voorspel dag dit hem word.
Hoe gaat en voelen jullie je ?

Vandaag 15+3 en weer heel moe.. Nog steeds in de fase waar ik mijn eigen broeken niet meer pas en positiekleding nog steeds te ruim is ? Volgende week donderdag de geslachtsbepaling en ben echt heel benieuwd! 

Terug
Bovenaan