NovemberBaby

Vervelend dat je zo ziek geweest bent JufChan! Kinder hebben wij ook, best grappig! Al mis ik wel wat namen die ik zelf leuk vond en die kunnen we niet toevoegen. Hoe voel je je nu?
Supersnel Zeep! Fijn dat alles goed was. Toch weer een geruststelling.
Lynnepin, bloed prikken goed gegaan? Ze nemen best veel af hé? Ik heb vorige week vrijdag geprikt, maar nog geen resultaat.  
Sjan- Wat leuk dat je dat zegt! Daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan. We zijn uit de gevarenzone : ) Heel herkenbaar wat je zegt over die eerste weken. Hoe voel jij je nu?
Gefeliciteerd met je nieuwe baan MevrBoes. Gaat alles goed daar? Kraamzorg ook al geregeld! Wat goed. 
Vervelend dat je zo moe bent Ellenor. Als we iets uit dit topic kunnen vaststellen is het wel dat iedere zwangerschap zo verschillend is. Iedereen heeft weer een ander verloop van klachten. 
.. Hier alles goed! De laatste dagen voelde ik me wat beter. Minder last van de misselijkheid. Morgen ben ik 13 weken (22 november uitgerekend). Ik heb midden volgende week toch nog een extra echo ingepland omdat ik merk dat het bij ons allebei nog een beetje onwerkelijk voelt. Ik kijk er wel naar uit, maar het lijkt nog zo'n ver van mijn bed show. Gek om mezelf voor te stellen dat we volgend jaar papa en mama zijn. 

@Hopsasaa Dat ver van je bed show herken ik heel erg! Het voelt nog steeds allemaal zo onwerkelijk. Ja oké ik heb nog steeds last van mn rug en mn buik begint dikker te worden, maar dat daar echt een kindje uit komt?! Ook blijft het een beetje raar op mijn werk omdat ik de jongste ben met 25 en dus “al” zwanger. Verder draait hier alles om carrière maken dus dan wordt het niet op “die leeftijd al verwacht”. Daarom ben ik ook blij dat we volgende week de geslachtsbepalingsecho laten doen, zien we de kleine weer en wordt het weer een beter echter. Fijn trouwens dat je wat minder misselijk bent! Hopelijk is het 2e trimester beter voor je ?

Sjan- jij weet het geslacht al? Wowie, bijzonder! Ik kan niet wachten tot 3 juni.
MevrBoes goed aan het regelen! Wij hebben toevallig gisteren ook de kraamzorg geregeld. Opvang moeten we ook maar eens achteraan.. 
Hopsasaa ik vond het ook heel veel. Kwam geen einde aan. Mijn arm is vandaag ook blauw haha. Benieuwd hoe lang het bij ons gaat duren voordat we worden gebeld. Hopelijk horen jullie ook snel iets. En dat onwerkelijke herken ik ook zo. Het voelt nog steeds niet echt ofzo. Ook nog nauwelijks iets te zien en nog helemaal niets te voelen. Je moet er maar vanuit gaan ofzo..

Heb je het al wel verteld op je werk Ellenor? Eigenlijk zou het gewoon normaal moeten zijn om als vrouw zwanger te worden, maar niet bij elk bedrijf wordt dat als 'normaal' gezien.
Bijna weekend dames! Ik duim voor de NIPT uitslag vandaag. Dinsdagavond extra echo ingepland. Zin in!

Hey meiden het ie lang geleden dat ik op hhe forum zat (teveel bezig met zwanger raken dus afstand genomen van forum etc)
Maar dacht kan opzich wel weer wat plaatsen. Maand dat ik me inderdaad er niet mee bezig hield was ik dus zwanger. 
Ik ben nu 14 weken zwanger 11-11 uitgerekend. Ik ben erg ongeduldig haha van mij mag het zover zijn maar leef nu eerst naar twee momenten toe. Volgende week donderdag weten we als de wurm meewerkt wat het geslacht is en dan natuurlijk hopen dat alles goed is bij de 20 weken echo.
Helaas tob ik vanaf week 6 al met misselijkheid. Ene keer beter als andere keer. Eet en drink weinig maar alles blijft wel binnen maar is wel iets wat me beetje zorgen baart. En verbeterde geur helpt ook niet mee helaas. Ik kan me hobbies ook niet uitvoeren hierdoor en raak er wel van in een dip je gaat je zo vervelen. Ik ben zelf kraamverzorgende dus elke week weer 49+ uur werken en wachtdiensten... Afwachten of je tegen de geur in een gezin kan... Het breekt een beetje op. Zit nu ook ziek thuis vorige week veel te veel gewerkt waardoor de misselijkheid heel erg werd. Dus even extra rust en waarschijnlijk volgende week nog wel even 3 dagen werken en dan weer 5 dagen vrij.
Verder gaat het wel oke het kan tot week 17 aanhouden dus hopelijk trekt het nog weg en kan ik normaal aan de slag.
Hoe staat het bij jullie zien jullie al buikjes? Maken jullie foto's?

@Hopsasaa Ja ik heb het al verteld met 10 weken. Toen hadden we ook de eerste echo. Ze doen nu op zich wel normaal maar je voelt gewoon dat ze je toch anders aankijken. Nu heb ik gelukkig deze week een telefoontje gehad van een bedrijf waar ik 4 jaar geleden een bijbaantje had dat die waarschijnlijk iemand zoeken. Degene die daar nu de functie heeft zijn ze niet helemaal tevreden over en die gaan ze geen vast contract geven. Dus ik meteen gezegd dat ik nu zwanger ben maar daar leken ze het totaal niet erg te vinden. Best grote kans dat ik dus ga wisselen van baan over een tijdje. Vind ik wel fijn want die nieuwe functie is dus sowieso 3 dagen in de week en niet fulltime zoals nu. 

Ik ben nu 12+3 en wij hebben 1 juni een vroege geslachts echo, kan niet wachten! Maaar as dinsdag horen we voor het eerst het hartje? voel me verder helemaal goed, alleen moe! Leuk om alle blije berichten te lezen.
Feyre, leuk je hier weer tegen te komen. Ik heb ook een lange tijd niet op het forum gezeten tot ik zwanger was. Heb nog geprobeerd te kijken of ik ergens berichtjes van je zag hoe het nu met je was. Gefeliciteerd ! Wel super vervelend dat je zo slecht voelt, hoop dat het snel beter gaat! 

Hey FlowerS wat leuk jij ook gefeliciteerd! En lief dat je af en toe keek of ik wat gereageerd had ?. Soms moet je ff afstand doen. Ik was er zo mee bezig zwker na de mk. Op een punt dacht ik zelf weer je ik zie wel. Alleen getempt 1x ovu teat gedaan en dat was piek 3 dagen eerder als verwacht... Me man niks gezegd en gewoon gezellig gemaakt zonder druk. En nu 15 weken verder!
Ik heb bij de verloskundige nog niet eens het hartje gehoord. Keek daar achteraf wel beetje van op ? maja ik heb een doppler en net nog ff heel goed het hartje kunnen horen. Donderdag controle en geslachtbepaling.
Het gaat sinds gister opzich ok minder misselijk maar eten en drinken blijft een drama. Ik houd hrt nu bij en me gemiddelde vocht is 700ml... Niet echt veel zeg maar. Dit donderdag ook laten zien en bespreken met de verloskundige.
Hoe gaat het met jou? Bijna het eerste trimester door

Terug
Bovenaan